Hallo allemaal, ik loop nu al behoorlijke tijd met klachten rond die erg lijken op zwangerschaps klachtjes. 4/3 weken terug getest die was negatief onderhand houd ik me klachten en me buik word langzaam steeds raarder om te zien! Ik ben heel slank van mezelf strakke buik normaal. Heb dit nu al weken zo me buik en het lijkt wel alsof het met de week verandert stiekem. Ik zit niet verstopt ofzo in tegendeel! Ik snap er helemaal niks meer van en me klachten blijven en me buik verandert. Kan iemand oordelen over me buik in me album lijkt het misschien op iemands buik die zwanger is? Groetjes en alvast bedankt...
Ik zou, als ik jou was, gewoon nog een keer testen. Als die dan ook negatief is, dan even langs de huisarts!
Het lijkt er idd wel op ja, Heb je wel is een bloedtest gedaan mischien dat bij jou de testen steeds negatief zijn en dat je wel gewoon zwanger blijkt te zijn ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes meid
Het lijkt inderdaad op een zwangerschapsbuikje.. Misschien ben je wel zwanger en heb je weinig hcg waardoor de testen negatief zijn... Mijn moeder heeft bij beide zwangerschappen pas na 6 weken positief getest! Zou toch even langs de HA gaan. Ik duim voor je meid ! xx maris
Hey, dat is juist het vervelende ik zit aande pil en tijdens me stopweek bloed ik gewoon, het is wel anders moet is zeggen dat wel. Ik ben echt een rommelaar met me pil dus die pil had ik onderhand netzo goedniet hoeven slikken! Heb perongeluk me stopweken wel eens langer gemaakt en dat soort onzin maar dat is alweer zo een tijd terug dat ik niet meer weet wanneer. En daar dus ook niet die klachten door kan hebben. Want ik ken de ontpil klachtjes wel en dat duurt nooit langer dan 5daagjes bij mij als ik eenmaal weer de pil slik. Heb beetje het idee dat ik alleen bloed omdat ik me stopweek dan doe gewoon puur door de pil. Ik loop nu al ongv 3 maaden met deze klachten en ben bij de dokter geweest me laten testen op pfeiffer tot aan hiv! had helemaal niks ben kern gezond! alleen een beetje ijzer tekort. Ik vind het moeilijk woon net op mezelf zit krap met geld testjes zijn duur en vorige was negatief en voelde me zooo dom! Alvast bedankt hoor allemaal
ja dat d8 ik eerst zelf ook maar als ik dan kijk bij vrouwen rond 8 weken ofzo is het precies zown opbolling heel vaag....
Je hoeft je zeker niet dom te voelen hoor ! Ik zou toch even langs de huisarts gaan, die kan dan een bloedtest laten doen en dan weet je zeker of je wel of niet zwanger bent ! Het kost niks en dan weet je wel waar je aan toe bent. Want ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is om in onzekerheid te zitten ! xx maris
Ja huisarts... is handig weer even bloedtesten maar ik sta nogniet ingeschreven waar ik nu woon moet een verre reis maken naar me oude woonplekje voor een afspraak.. maar kan het wel doen ja.. zal wel moeten als dit niet overgaat duurt nu wel erg lang...
Ja ik zou dat toch maar doen dan, en gelijk aangeven dat je je wilt inschrijven bij een andere HA.... Als je al 3 maanden klachten hebt en verder niets mankeert dan denk ik dat de kans groot is ... xxx
Ik ga binnekort gewoon dan maar weer even bij mijn oudertjes logeren en dan ga ik even de dokter langs en laat me bloed prikken. Het stomme was ze vroeg er wel naar toen ik er laast was toen zei ik neej toch dat lijkt me sterk haha...
Er is niemand die kan zeggen die buik van mij lijkt heel erg op die van jou tijdens je zwangerschap? :
je kunt ook gewoon in je woonplaats waar je nu woont naar de huisarts gaan. sla de goudengids open en ga bellen, zeg dat je net verhuisd bent en opzoek bent naar een nieuwe huisarts en of ze daar plek hebben en zodra ze dat goed vinden leg je je probleem voor... denk wel dat ze jou willen helpen hoor! Succes ermee!
Hee dit is bij mij net zo! Verder net wat bloed verloren een paar dagen terug, + ongikrampen+ pijnlijke tepels, moe...wat denken jullie?
Hey bedankt voorje tip jollie. Ik ga wel gewoon even naar me oude huisarts volgende week zoizo en gooi er misschien toch nog maar een test tegen aan .
toch wil ik graag weten wat mensen nou vinden vandie rare buik van me hahaha... of me buik herkennen : : : : :
Ik wil niet raar overkomen maar als er nou iemand is die zegt van goh ja zo was mijn buik ook met 3 maanden zwangerschap is dat dan voor jou de bevestiging? Uit eerdere postingen van je begrijp ik dat je wel zwanger wilt worden misschien ben je er wel gewoon te veel mee bezig en ben je schijnzwanger? En misschien heb je niet genoeg HCG en is de test daarom negatief en ben je wel zwanger? Hoe dan ook, wat de reden ook mag zijn, als je ook maar enigzins het vermoeden hebt dat je echt zwanger zou kunnen zijn is het zaak zo snel mogelijk zekerheid te krijgen, dus of zelf nog een test doen (en die zijn echt niet zo duur je kunt ze ook online kopen) of een bloedtest laten doen, desnoods bij een huisarts in je nieuwe woonplaats want voor jouw en eventueel beebs gezondheid is het van groot belang dat je zo snel mogelijk weet waar je aan toe bent! Ik neem aan dat je inmiddels wel begonnen bent aan foliumzuur voor het geval dat? Groetjes Roelie
ik herken je buik niet, maar ik ben dan ook een heel stevig iemand. maar als ik naar je buik kijk zou ik wel zeggen dat je zwanger bent. je kan via dit forum ook testen kopen en die zijn minder duur dan die van de winkel. misschien een idee omdat eens te proberen? sterkte hoor.
Jeetje pacifier.... doe een nieuwe test anders. Je kan helemaal niets zeggen over een ander persoon haar buik. Iedereen verschilt hierin!