beoordeel me buik is

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pacifier, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Neej idd je hebt gelijk het zou geen bevesteging zijn voor mij of ik wel ofniet zwanger zou zijn ben gewoon benieuwd.

En ik loop hier al een behoorlijk tijdje mee en schijnzwanger
    zo wanhopig ben ik nou ook niet hoor, dus dat lijkt me wel heel sterk.
    Ik weet gewoon niet echt meer wat ik moet doen en probeer mezelf toch een beetje over te halen me te gaan laten testen bij de dokter.

Lijkt me nietzo handig als ik er over een paar maanden achter kom toch zwanger te zijn en dan alweer 6maanden opweg te zijn ofzo.

Ik vind het gewoon moeilijk dat begrijp je toch wel?
    Mijn vriend vind het allemaal maar dom en die heeft zoiets van
    nou die test was negatief en klaar nietzo dom doen.

Voel me ERRUG onzeker ervan sorry

2. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    enne janneke ik ben integenstelling een heeel slank dunnetje van mezelf hahaha.. ik ben 1.67 en 50kg dus dan is het idd heel moeilijk vergelijken.

En idd appeltje iedereen heeft een ander buikje dat weet ik wel.. dat is ook stom.. maar toch is er vaak een bepaalde manier van de vorming die voorkomt.. achjaaa.. haha.. :rolleyes:

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Geeft niet...maar goed je krijgt denk ik alleen maar zekerheid bij een huisarts als je nu nog eens negatief met een thuistest zal testen..

Het id inderdaad vervelend die onzekerheid hoor en snap je vraag dan ook wel...maar ja t is lastig...hihi kan je geen zekerheid geven ;) .

En voor jezelf en een mogelijk babytje is het belangrijk zsm te weten wat het is....

Ik bedoel je loopt er al langer mee en als het geen zwangerschap is...waar komt het dan door...ik bedoel helemaal "normaal"is het toch niet zo ineens een zwelling :rolleyes:...

En als het wel een zwangerschap is...zul je ook daar iets mee moeten ivm je gezondheid en controles etc.

Ik zou niet wachten tot je naar een eigen ha kan maar gewoon ff bellen met 1 uit je stad of dorp en dan morgen ff heen gaan! Dan weet je waar je aan toe bent en kun je verder aan de hand van de uitkomst!

In ieder geval heel veel succes!

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Je hoeft je niet te verontschuldigen maar hoeveel mensen moeten er tegen je zeggen dat je of een test moet doen of (beter nog) naar de huisarts moet gaan?!

Je geeft het zelf al aan dat het je niet handig lijkt een paar maanden te wachten en er dan alsnog achter te komen dat je al 6 maanden heen bent.
    Daarnaast, als je niet zwanger blijkt te zijn dan is er misschien wel een andere (ernstigere!) reden waarom je buik groeit....

Ik snap gewoon niet waarom je op deze manier met jouw (en eventueel beebs) gezondheid speelt en sorry dat ik het zeg maar het smoesje van testen zijn te duur en huisarts woont te ver weg vind ik onzin.

Nogmaals, snap best dat het moeilijk is, en jammer dat je vriend je hierin niet serieuzer neemt,maar het is wel jouw lijf en daar groeit misschien iets in en alleen daarom al moet je je verantwoordelijk gedragen en zorgen dat je als de sodemieter zekerheid krijgt!

Sorry als ik cru overkom dat is niet mijn bedoeling maar ik vind dat je je onverantwoordelijk gedraagt.

5. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Hey bedankt voor je antwoord mili.
    Ik zal maar moeten toegeven dan maar ja.
    Want zo moe zijn en die rare buik van me is zoizo ook niks haha.
    Ben gewoon zo inde war eerst die negatieve test en ik voel verder ook niks ben ooit eerder zwanger geweest en dat voelde ik gewoon.
    Nu heb ik niet buiten me klachten om en me opgezette buik om een gevoel zwanger te zijn. Vind het zooo vervelend allemaal haha.. :rolleyes:

6. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ik vind niet dat ze zich onverantwoordelijk gedraagt hoor, ze is al naar de huisarts geweest en heeft zich op van alles laten testen, alleen niet op zwangerschap.
    Dit geeft aan dat ze niet thuis zit en afwacht !

En al deze berichten zijn van vandaag , ze kan niet a la minute een test doen,die zal je toch eerst moeten kopen !

Het is juist verstandig om een mening van anderen te vragen , want daar kan ze misschien nog wat mee!

xxx maris

7. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Hey rissie bedankt dat je me een beetje bijstaat hoor erg lief van je :oops:

Beste Roelie,

je hebt alle recht mij onverantwoordelijk te vinden en etc..
    Je weet alleen helemaal niet in welke situatie ik zit nu dus logisch.
    Maar ik werk niet op dit moment en mijn vriend wel en die vind het maar belachelijk geld voor die testen. En dan denk ik na en vind ik het ook zodra ik dan lees dat die test negatief is. Ik voel me al schuldig genoeg dat ik geen geld van mezelf heb op dit moment. En wij kunnen wel eten een dag vandie 7euro voor zo een test.

Ik ben korte tijd terug getest op werkelijk alles en ben kern gezond!
    Dus ik heb helemaal niks ernstigs waardoor me buik zo is.
    Misschien is het niks tjah.. weet ik veel maar echt ziek ben ik niet
    en zo voel ik me ook helemaal niet. Heb gewoon bepaalde klachtjes heel raar is het maja.

Ik ga zoizo naar de dokter zo snel mogelijk en haal misschien toch maar een testje dan.

Ik heb niet echt verder het idee dat ik heel erg onverantwoordelijk bezig ben.Want ik blijf me toch steeds afvragen wat er nou is met me buik die verandert en al me klachten.Mijn vriend steund mij daarniet in en dat maakt mij onzeker in wat ik nou moet doen dat is alles.

Bedankt voorje moeite

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hihi graag gedaan...hoe graag ik je ook wil helpen hihi dit is t enige wat in me op komt... :rolleyes: enneh onverantwoordelijk... :(: geen idee kan niet in jou situatie kijken want ik zit er niet in...maar denk wel ff om je gezondheid en dat van een eventuele kleine ;)

Ik hoop voor je dat je snel een keuze maakt...en dat je daarin ff je gevoel volgt en niet tveeel af laat hangen van je vriend in it geval.
    Tuurlijk was het prettiger geweest als ie je zou steunen in deze onzekerheid maar ja dat doet ie niet zoalsik het van je begrijp dus dan maar ff voor jezelf kiezen!

:) ik duim voor je dat alles goed mag komen...

Succes enneh kop op!

9. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Aaahh bedankt voorje steun hoor mili waardeer dat echt heel erg.
    En idd als hij het stom vind zeg ik gewoon lekker niks meer!
    En koop gewoon even morgen ochtend een test en doe die dan maar weer. En zeg gewoon niks tegen mijn vriend als de test weer negatief is hoef ik ook geen schud gevoel te krijgen over die paar euros. En zoizo maar snel een afspraakje bij de huisarts maken of de test nou posi is of nega..

Kheb gewoon zo een gevoel dat als ik morgen test het weer nega is en daar zit ik dan weer hahahhaa... :rolleyes: frustrerend..

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik ben blij dat je ( in tegenstelling tot wat je eerder zei) in ieder geval zo snel mogelijk naar een dokter gaat en ik hoop dat een bloedtest uitwijst dat je 'gewoon' zwanger bent.
    Maar ik kan er niet bij dat iemand op een forum een buik toont en aan mede forummers vraagt of zij zo'n buik herkennen van hun zwangerschap?! :confused:
    Daaraan is niet te beoordelen of je zwanger bent of niet, dat kan alleen een test, bloedonderzoek of echo uitwijzen daarom vind ik het gewoon een vreemd topic.
    Als ik daarnaast lees dat al een maand of 3 klachten hebt en je dus al een maand of 3 op weg kan zijn dan kan ik alleen maar hopen dat je de afgelopen tijd rekening hebt gehouden met een eventuele zwangerschap en hebt opgepast met alchol, rauw vlees en dat soort dingen.
    Ik wens je veel succes bij de dokter, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
    Roelie

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ja nou ja niets zeggen...hihi weet niet of dat een oplossing is maar goed das dan weer meer iets voor jullie twee over hoe jullie in je relatie staan en met elkaar omgaan en communiceren ;)

In ieder geval lijkt het me wel handig om sowieso een afspraak te maken met de ha of de test nu nega of posi is inderdaad. Go for it!

Frustrerend is het sowieso en een ha kan er ff beter naar kijken en weet misschien wel waar de klachten vandaan komen.

Niet alles is immers altijd met een bloedonderzoek te zien? Dus misschien zit het hem ergens anders in als je niet zwanger bent....beter ff zekere voor onzekere nemen. (Wil je niet bang maken hoor...hih maar goed dat bloedonderzoek van een tijdje terug is natuurlijk ook niet alles :rolleyes: )

Sterkte in ieder geval enneh hou mij/ons ff op de hoogte..hihi ;)

12. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Ja misschien is het ook achteraf wel een beetje dom ja van me buik maar dat komt omdat ik wel eens meer vrouwen dat heb zien doen hahaha..
    Een topicje maken over hun buik of het er raar uitziet/ zwanger.

Ik heb geen een moment bedoelt dat ik absoluut niet naar de dokter ga maar kan gewoon niet per direct wel over een dag of 4/5 denk ook niet dat dat veel uitmaakt.

Je bent wel lekker recht door zee roelie hahaha...

Maaruh ik ben gelukkig een gezond typetje.

Ik rook niet drink never niet een glas alcohol en gebruik al helemaal geen drugs! En heb de laaste tijd nietzo een trek in rauw vlees.. raar genoeg
    ben namelijk een echte vlees liefhebber haha..

Morgen ochtend test ik zoizo gewoon eventjes en dan zieik wel wat daar uit komt. Voorgevoel zegt negatief....

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nou ja dom...dom ik heb ook al wel eens zo'n topic gezien dus raar of dom vind ik het niet...

:D hihi de vraag is alleen wat je dr mee op zou schieten en of je t inderdaad als bevestiging zou zien en aan de hand daarvan actie zou ondernemen...maar dat was niet het geval zei je al dus klaar toch?

Je gaat gewoon testen en naar de ha...en dan kijk je vanaf daar verder...toch? :rolleyes: Hihi niet blijven hangen en terugkijken op wat anders zou kunnen gewoon blij zij dat je nu actie gaat odernemen en hopen op t beste! :D

14. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Ja ons communiceren is ook nietzo goed hoor.
    Maar ben verder heeeeel erg gelukkig alweer 3 en een half jaar met hem dus het zal wel goe zitten. Ik verwacht ook niet van een relatie dat alles perfect is dat hoefd van mij ook niet. :D

En idd bloed test sluit niet alles uit. Maar geeft vaak wel aanwizingen vaak zien ze dan toch wel iets raars wat niet klopt ofzo.
    Maar het is stom want ik voel me ookniet alsof ik ziek ben ofzo.

Maarja eerst morgen is ff testen kijken wat er dan gebeurt haha.. :rolleyes: denk dat het me niet verder gaat helpen maar hoop van wel natuurlijk

En dan zien we wel weer verder.

15. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Ik moet wel lachen om je mili hahahaha....
    Bedankt voorje berichtjes hoor vind het wel lachen.

:)

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nog 1 tip he....als de test nega is en de huisarts weet het verder ook niet vraag/eis dan een verwijzing voor de gyn en laat je buik ff goed onderzoeken om het gewoon echt uit te sluiten....een echo lijkt mij in jouw geval niet verkeerd voor hetzelfde geld heb je problemen met je baarmoeder ofzo je weet maar nooit en dat is in bloed niet aan te tonen (volgens mij).
    Maar ik duim met je mee dat je test morgen gewoon mooi positief is!
    Groetjes Roelie

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee nou ja overal is wel wat maar je moet gewoon voor jezelf goed kijken wat jij verwacht in een relatie en wat je eisen zijn.

Ikzelf hou wel van goede communicatie, en daar hoort voor mij ruzie ook bij hihi anders heb ik het gevoel langs elkaar heen te leven,...maar wil wel alles kunnen bespreken.

En juist in moeilijke tijden verwacht ik wel steun. Of ie het nou eens is met mij of niet of die zorgen deelt of niet...als ik ergens mee zit dan verwacht ik wel dat hij daar iets mee doet. Ik bedoel er is iets met mij wat me dan beinvloed en daar ben je dan een stel voor om er samen uit te komen...in goede en in slechte tijden...

Andersom geldt dat natuurlijk ook...als hij ergens mee zit dan doe ik daar iets mee, ongeacht of ik die zorgen deel of niet..het zit hem dwars en dus ben ik er voor hem...

Maar goed das even hoe ik in mijn relatie sta en per relatie zal dat anders zijn...zoveel mensen zoveel verschillende meningen denk ik dan maar weer.

:D

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) hahaha ja nou ja hihi kletst wel lekker weg zo ;)

19. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    bedankt voor je steun vooralsnog hoor roelie! :D

Mili ja idd ik vind het ook wel belangrijk communicatie hoor
    maar mijn mannetje is een beetje van het struisvogel effect vaak hahaha.. en ik heb daar gewoon maar begrip voor zoals hij is.

Het is namelijk niet geplant dus tjah dan heeft hij
    gelijk zoiets van nou dan steek ik me kop ff int zand.
    En ach ik vind het niet eens erg om het zelf uit te zoeken.

Hij is gewoon een moeilijke prater en ik ook en daardoor begrijpen we elkaar dan wel weer. Achja als we maar happy zijn samen!

Ik laat zoizo morgen ochtend nog even in deze topic weten hoe me test is!
    Ik ga gewoon smorgens vroeg me nest uit zonder te plassen even snel testje halen.

Al moet ik wel heeeel vaak plassen maarja geeft het als je al een keertje geplast hebt?

20. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    hahaha nou ik ook met jou hoor ;)

Deel Deze Pagina