ehm volgens mij is het het beste ochtendurine...en anders moet je ff paar uurtjes wachten dacht ik dan is de concentratie weer hoger..alhoewel er ook genoeg testen zijn die je de gehele dag kunt gebruiken....maar hoe geconcentreerder hoe beter dacht ik zo...
Naja ik kijk wel of ik morgen ochtendnodig moet plassen zoja dan doe ik de test overmorgen ochtend wel anders. Ik wil nu toch echt zekerheid! 8)
Pacifier je zegt: hihi ik ga morgen testen...even later nou ja anders overmorgen...hihihi! Gewoon testen met die handel!
hahaha! doe ik zoizo maar ik wil met ochtend urine haal er zoizo morgen eentje.. Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag wezen hoor meid!
haha nou dank je hihih hoop ik ook! Al denk ik niet dat het deze keer raak is...niets anders dan normaal qua klachten...maar ja wie weet dat zegt namelijk ook niet alles laat me in ieder geval niet gek maken door mn lijf...heb ik wel afgeleerd.... wacht gewoon tot aantal dagen na mn NOD als ik dan nog niet ben en ga dan pas testen
Hoi Pacifier, Je buikje is voor mij heel herkenbaar. Ik ben zelf ook maar een iel ding ( 173 lang en weeg 55 kilo) en loop nu ook met precies zo'n buik. Wij hebben in december 2006 een miskraam gehad en nu loop ik alweer 2 weken met misselijkheid , pukkels etc etc net als bij mn vorige zwangerschap. Voor mijn gevoel ben ik ook echt zwanger nu , maar zekerheid krijg je pas als je positief getest hebt. Ik heb vandaag getest en dat was negatief , maar goed mijn cyclus is waardeloos dus waneer ik precies kan testen geen idee. Maar als ik naar mn lichaam kijk en hoe ik me de afgelopen tijd voel , dan kun je niet anders stellen dan dat ik zwanger ben. Ff terug te komen op testen bij de huisarts ; als de huisarts een urinetest doet moet je die tegenwoordig ook gewoon betalen. tenminste dat is hier in Friesland wel zo (geen idee of dat overal zo is). Dat vertelde de doktersasistente mij afgelopen december. Testen moet je zowieso ... en een test is bij wijze van maar 7 euro en een kind opvoeden.... kost een bom duiten
Ow, sorry, ik breek even in Kzit de discussie een beetje te volgen en ik kon het niet laten te grinniken bij de opmerking "hou ik mn plas wel op en ga ik een test halen" Ik heb dat ook een keer geprobeerd . Mijn drogist zit hier een geschatte 300 meter (niet eens misschien) verderop. Stond ik ineens in een heel lange rij (de folder was net uit!) en MOEST en zou die test meenemen! Mij wel eens zien rennen met mn benen gekruist? Pfjieuw wat had ik het benauwd hahahah! Dus ik hoop dat je dat morgenochtend gaat lukken (lijkt me goed plan, dat buikje heb ik ook soms maar helaas niet zwanger) en anders haal je 'm, test je ietsje later als de boel weer wat geconcentreerder is ! Meis, ik wens je succes en hopelijk snel zekerheid Grtjs ?'s
pff wat frustrerend meiss ... ik heb ff je foto's bekeken en ik weet het niej.. het lijkt op zwanger maar ja.... erg lastig.. ik was ook altijd slordig met me pil en was toen zwanger zonder dat ik ut wist... en ik was ook zo iel als jij... en idd zoizo een afspraak bij de dokterr... dan heb je miss eindelijk een antwoord... ik hoop dat je morgen een posi test hebt meiss.. zal voor je duimen
Hoi hoi allemaal! ik zie al jullie reacties net pas wat lief zeg! Ik ben om half 11 pas opgestaan en ben toch gewoon naar de kruitvat gerend hahaha.. kon het nog net ophouden. Nou en weer hoor Negatiever kan niet! Maar dat gevoel had ik al heeel erg sterk... Ik word er zelfs geirriteerd van inmiddels ahaha.. wat is er toch met me dan?!?!?! Bij mij was het trouwens nooit zo bij de dokter dat ik voor een test moet betalen. Zoizo als ik naar de dokter ga laat ik gewoon me bloed even testen op zwangerschap inplaats van me urine weer. Ben zooo bang dat me lichaam gewoon zit te dollen en ik wel zwanger ben eigenlijk. Ik blijf het raar vinden het is zooo tegenstrijdig allemaal. Ik heb echt allemaal zwangerschaps klachten echt alles ben lekker misselijk nu ook weer. Maar ik voel me verder niet zwanger wat ik wel zou verwachten... Afspraakje maken bij de dok dan maar weer snel.
ja vaag hoor! Nou maar snel een afspraak maken met de huisarts en ff goed laten checken op van alles! succes!
Dankjewel hoor mili ! Misschien ligt het toch aan me pil ofzo slik die zoizo liever niet vind het maar troep maarja moet wel heb weinig keuze..
tsja geen idee...gewoon ff een goede "APK" uit laten voeren...ff goede keuring en dan hopelijk weet je meer waar het van kan komen.
hahahaha... Of toch stoppen met die rot pil en kijken of ik dan beter word heb het al een paar keer overwogen. Ik las eens zoiets van dat je zonder bescherming ook kan vrijen met elkaar als je de vruchtbare dagen uitrekend en dan geen sex hebt ofzo..
ja dat kan maar das natuurlijk ook niet helemaal 100% waterdicht... Ik zou gewoon ff informeren bij de huisarts...die weet vast meer.
Hoi Pacifier, Dit is absoluut geen goed voorbehoedsmiddel! Een heleboel vrouwen hebben een onregelmatige cyclus en hebben bijvoorbeeld een eisprong net voor of na de ongesteldheid. Eerlijk gezegd denk ik dat jij stiekem wel een kindje wil en je vriend nog niet. Ik zou hem eerst langzaam voorbereiden en dan ervoor gaan . Dan ga ik er nu natuurlijk vanuit dat je niet zwanger bent... Maar wat je gaat doen, voorbehoedsmiddel ofniet..... dat is natuurlijk jullie eigen afweging. Ik ga er vanuit dat je een verstandige keuze maakt .
Hoi hoi, me vriend en ik willen het allebei wel hoor daarniet van. Maar we zitten nog niet inde juiste situatie ik kan ook moeilijk zeggen dat ik niet graag een kindje zou willen daar heb ik me vrouwlijke hormoontjes voor hahaha. Maar ik zou nooit achter mijn vriends rug om stiekem zwanger proberen te raken zo ben ik absoluut niet. Zoizo bespreek ik dat soort dingen over de pil enzo wel eerst met hem voordat ik in actie kom! Ik las net bij anticonceptie ook over die methode en dat dat heel erg riskant is dus vandat idee was ik toenvallig net ook al af hahaha.. over 6/7 maanden zouden we kunnen gaan beginnen met klussen waarschijnlijk als we dan alle juiste omstandigheden hebben wat waarschijnlijk zo zal zijn. Dat is vrij kort nog dus tjah om dan nu al zwanger te raken terwijl het over een half jaartje beter uitkomt heb ik zelf ook niet zo een heel erg veel zin in. Bovendien bleek uit mijn bloedtest dat ik pfeiffer heb gehad. Misschien heb ik daar nog gewoon last van dan ofzo. Of me vrouwlijke bloei hahahaha.. ze zeggen wellis dat je lichaam verandert rond je 20ste ofzo.
Haha! Dan wordt het misschien wel gewoon de sportschool.... buikje wegtrainen . Idd, is het verstandig dan nog eventjes te wachten. Daar heb je later alleen maar profijt van. Als je nog zo jong bent, dan heb je gelukkig ook nog even. Mocht er nog iets anders uit komen bij de huisarts dan horen we het wel.... Liefs!