Goedenmiddag dames Ik ben Maandag begonnen met de ovulatietest van action De 15de tot 17de steeds eenheel licht streepje. En de 18de echt een knaller en vandaag word het streepje weer lichter. Is het normaal dat je eerst hele lichte streepjes hebt en dan ineens een knaller? Normaal loopt t toch op de eerste dagen Na die knaller komt mijn eisprong dan tussen 24/48 uur? Hebben gister geklust maar is het verstandig om het dan vandaag en morgen ook te doen? of heeft t geen zin meer? Ik wil er wel foto bij plaatsen alleen weet niet hoe ik het moet uploaden??? Liefs Sascha
Ik had dat ook met action ovutest! De dag van de positieve test sex gehad en daarvoor en erna niet meer..... Zie t resultaat in m'n banner )
Hoi Marrel Gefeliciteerd!! Wat leuk!! Dus het is normaal. Dacht misschien kloppen die testen niet Heb nooit eerder zo.n test gedaan namelijk. Dacht het moet oplopen. En niet meteen een super knaller Wij hebben het ook meteen gedaan gister na de test haha. Ben benieuwd na de eind resultaat
Het lukt mij maar niet om een foto te plaatsen Zit op mijn mobiel lukt het niet via je mobiel? Kannhet alleen via computer?
Ik gebruik naast 123thuistesten ook de Action ovulatietesten omdat deze de vorige keer meer duidelijkheid gaf. Het was toen echt een knaller en idd ook vrij vanuit het niets. Op de foto mijn lijstje van deze week, waarvan de laatste test nog iets donkerder is geworden en mijn knaller was. Op de foto lijkt het redelijk op te lopen, maar in het echt vind ik het verschil ook best groot ineens
Ik vind zelfde action erg fijn werken. ik had al snel een lichtstreepje .maar vaak uit het niks een knaller. die bleef 1a2 dagen knal daarna na het af. ik tempte er ook bij. was ronde 3 zwanger.helaas.miskraam.met 6w nu nieuwe poging. Heeft zeker nog zin nu te vrijen. had op een vrijdag knal test. Toen lukte het niet dus baalde. Die zondag ochtend gevreeën en was raak. Die avond last van steekjes. Maandag was temp wat hoger dinsdag mooi hoog. 2. Weken later positief. Succes en veel plezier
DeeDeeBowtie Precies We zullen het zien rond 1 januari Spannend! Tacita Ik dacht eerst dat mijn eisprong nog wel even zou duren. ivm dat de streepjes bijna niet te zien waren. En toen ineens die knaller Dit is mijn eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik. Wilde er nog niet aan beginnen. Maar wij zijn in mei gestopt met de pil. En wil niet steeds op de verkeerde tijd klussen omdat ik denk dat dan mijn eisprong wel zou kunnen zijn Liva87 Klopt en ze zijn niet duur en indd nu achteraf vind ik ze ook wel goed. bij mij was het 1 dag knaller en gister nam ie al weer af. Zal zo weer 1 doen. Jeetje wat sneu. Gelukkig ben je snel weer zwanger geraakt! Gefeliciteerd!! Dankjewel! Nu wachten op nod