Ah ja, had je wel een keer verteld, maar was ik al weer vergeten. K is Ken en S is Steven (iets ouderwetser werkwoord, als in: ik steven er op af).
@hummeltje5 ik vind Romy ook prachtig, maar mijn man zei ook direct nee. Bij Romy denk ik meteen aan Romy Schneider. Ik hou ook niet van bepaalde namen, zoals de dj namen. Zelf heb ik alleen bij de 3e gedacht aan de mening van anderen. Maar bij de 4e heb ik alsnog die naam gegeven, omdat wij hem prachtig vinden.
Ik zou daar wel rekening mee houden, ja. Als het mij gegund is, word ik BAM. Ik vind zelf Engelse namen mooi, had ook graag in Engeland gewoond bijv, maar omdat mijn omgeving zo’n namen gewoon niet kan uitspreken, zou ik er ook niet voor kiezen. Ik werk in de kinderopvang en daar merk ik ook dat sommige namen ook wel echt bij sommige mensen passen en ik zou niet willen dat mijn kind meteen zo’n stempel krijgt. Ik ben nog niet zwanger en misschien denk ik er dadelijk wel helemaal anders over als het zover is. Ik ben voor nu helemaal weg van een kak naam voor een meisje en een modenaam voor een jongen, maar als het eenmaal zover is denk ik er misschien wel anders over, wie weet!