vage streep/ ongesteld> clomid slikken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lotje2, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een vraag. Ik ben afgelopen woensdag (dacht ik) ongesteld geworden. Alleen kon ik het (tot nu) niet echt een normale ongi noemen. Veel bruin met steeds maar een klein beetje rood. Met name voel ik niet de normale ongesteldheidspijn als normaal. Wel een soort eisprong steken gevoeld. Omdat de ongesteldheid tot gisteren niet echt doorzette en ik gisteren eigenlijk weer met de 1e pil clomid moest beginnen heb ik gisteren avond voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan. Daar kwam een heel vaag streepje uit. Daarom de clomid gister nog niet durven slikken.
    Vandaag nog een test gedaan en echt negatief. Ik vermoed daarom een foute zwangerschapstest (ingedroogd streepje of zo) of een hele vroege miskraam.

Vandaag is de ongi wel heviger geworden. Denken jullie dat het veilig is om vandaag gewoon met de clomid te beginnen?

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja het ik denk dat het veilig is om met clomid te starten, twijffel je echter dan is het verstandig morgen je arts te raadplegen.

Imke

Deel Deze Pagina