Mijn dochtertje is nu bijna 7 maanden en ik ben 3 dagen terug begonnen met bambix 6+ en dat geef ik van de lepel. Maar ze wil het niet eten ben 3 kwartier bezig en dan heeft ze net 1 derde op. Fruit en groente eet ze wel van de lepel. Wat kan ik hier het beste mee doen. want de bambix 6+ kan niet door de speen van de fles ookal doe je er maar 1 schep in. Heb avent flessen met de grootste speen.(4) Groetjes Xanado83.
Ik gebruik ook weleens pap door een fles en ik geef ook van Bambix, maar gebruik dan de 1,2,3 speen van Avent. Eerst op stand 1 en later als het indikt op stand 3.
Precies, de pap kan je makkelijk geven met de 3 standen speen van Avent. Maar ik zou het niet gaan doen. Pap uit een bord is juist om de fles wat af te leren. Probeer de pap nog even te geven, lukt het echt niet, geef dan een boterham als ontbijt.
Ik geef het ook met de speen hoor! Groente en fruit met lepeltje is prima, maar pap is inderdaad een ramp! Je doet er zoooo lang over!
Oke dus de bambix 6+ kan wel met een 1-2-3- speen gegeven worden dan ga ik dat maar proberen want ik stop echt met uit een bord geven. Ze eet fruit en groente wel goed uit een bord dus dan bouw ik de fles wel af doormiddel van brood enz. als ze er aan toe is. Bedankt voor de reacties.
Mijn dochter vond pap met een lepeltje eerst ook niets. Heb toen gewoon weer een fles gegeven en 2 weken later weer geprobeerd. Nu zit ze binnen een paar seconden weer met de mond open voor de volgende hap. Bordje is nu ontzettend snel leeg. Dus ik raad aan om het gewoon over een tijdje weer te proberen.
ik deed het ook eerst met een lepel maar duurde idd erg lang en nou sorry maar daar heb ik echt geen zin in dan. de rest gaat prima met lepel, vork en handen en ze leertd rinken uit een gewone beker dus is het mijn wel goed s'ochtends. lekker uit de fles. ik doe er maar drie scheppen bambix bij en dan s'avonds ook nog drie ( is toch 6) en dan met 1 2 3 speen van bibi op de nubyfles hahahaha
Mijn zoontje krijgt ook nog steeds de fles 's ochtends (met pap dus). Hier gaat het op zich best snel naar binnen, maar iedere keer als ik het deed, was hij zo onrustig die ochtend... Misschien toch nog wat zuigbehoefte ofzo, geen idee. Maar ik geef hem dus gewoon die fles. Dat vindt ie zelf fijner en ik heb er geen problemen mee. Hij krijgt nog maar 2 flessen op een dag.
Wij hebben ook wel eens pap van een bord gegeven, maar Robyn hoeft het echt niet. Na 3 happen is ze het zat. Dus dan maar gewoon uit
Wij hebben ook pap van een bord geprobeerd, maar dan is ze na een paar happen gewoon klaar. Dus dan maar gewoon pap in de fles geven. Fles afbouwen komt vanzelf wel.