Bepaalde leden.Ik vind het ( sneu)

Discussie in 'De lounge' gestart door penseel, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Helpen? Waarmee? Sparen voor ingrepen?

Sorry hoor , normaal ben ik oprecht en vredelievend met de feestdagen maar hier niet bij. Als je als jonge moeder meer geld overhebt voor cosmetische totaal niet noodzakelijke ingrepen, dan voor je kind, dat gaat er bij mij niet in. Daarbij vind ik het gewoon een vreemde situatie.

Ze komt hier net kijken, bashed meteen 200 topics met foto's van zichzelf, verwijderd vervolgens de foto's weer.. ???! Vervolgens blijft ze het ene na het andere topic openen voor advies. Dat krijgt ze. Elk advies gaat mee met de ijskoude wind van de laatste weken.

Vervolgens geeft ze aan dat ze bepaalde foto's die ze op Twitter en fb plaatst niet hier plaatst. Dan ineens heeft ze geen Twitter en Facebook meer..

Dan verteld ze weer in een topic hoeveel ze kan sparen, dat ze niet meer kan sparen dan 70 euro per masnd, ondertussen bashed en spamt ze in andere topics weer dat ze weet ik veel hoeveel pakken nephaar koopt en foundation.

Sorry, maar zo iemand neem ik echt niet serieus.

2. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Precies hierom denken er een aantal (of velen inmiddels) dat het een troll is. Ik denk het zelf niet, maar dat ze een groot probleem heeft moge duidelijk zijn.
    Hoe wil jij hier bij gaan helpen dan Penseel? Haar geld geven? Haar kind opvoeden? Haar aan haar handje mee de wereld innemen en laten zien waar je je poststukken naartoe brengt? Om maar even wat te noemen... Hoe zie je dat voor je meid?

3. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik denk dat ze meer baat heeft bij professionele hulp. Ze is gevormd door haar omgeving en haar jeugd, snakt waarschijnlijk om die reden zo naar aandacht, en de enige manier waarop ze die weet te krijgen is door haar uiterlijk te veranderen.

Dat vind ik erg, dat ze vindt dat ze pas gezien wordt als ze er zo uit ziet en dat haar innerlijk niet genoeg is.

4. minon

minon Niet meer actief

Eens. En haar zoontje op te grote nikes laat lopen zodat ze er 1,5 jaar mee kan doen. Etc etc etc.
    Penseel ik vind het erg lief van je maar ik ben bang dat dit een onbegonnen megaklus is. Hier is echt professionele hulp bij nodig die jij haar (hoe lief bedoeld ook) niet kunt bieden.

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik twijfel aan haar.. Ik vind haar een aardig mens, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo wereldvreemd is als zij.

Ze vind het vreemd dat haar 2jarige zoontje wil spelen in bad. Ze heeft geen idee hoe ze een pakketje moet terugsturen.
    Ze opent constant topics "hoe moet dit" "wat vinden jullie" , dan geven vrouwen advies en hun mening en dan is het standaard antwoord: "zo ben ik" "ik ben wie ik ben"

Tja.. Dan weet ik het ook niet meer hoor..

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik krijg hierboven de bad en beauty lijn voor stralende meiden van K3 :D

Verder sluit ik me aan bij Miccan.

7. penseel

penseel Niet meer actief

Nee niet voor dat soort dingen niet voor geld en zo haha. Als je het zo stelt ja dan moet ik er ook om lachen.

Kan het niet zo zijn dat ze echt eenzaam is van gekkigheid niet meer weet wat ze er mee aanmoet?

Ze het gevoel heeft zich telkens bloot te moeten geven idd een soort aandacht de verkeerde aandacht daar ben ik het mee eens.

Bij wat wil ik kwijt topic zag ik net een lieve foto van haar kindje en zag er verzorgd uit!! Wel een liefde volle mama. Of moet je dat dan los van elkaar zien??

Kijk en daarom vraag ik ook van blijven we positief of elke keer negatief of ?? Zie ik het zelf verkeerd.??
    Ze denkt dat ze het juiste doet en ze denkt dat ze het doet omdat ze het wil maar is dat zo?? Las ergens dat ze laag opgeleid was waarschijnlijk niet ( slim) maar dat hoeft hier geen reden voor te zijn toch we zijn niet allemaal zo slim.

Bepaalde opvoeding of geen opvoeding dat ze daar op zoek nog steeds naar is van bevestiging van doe ik het wel goed?

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik denk zelf dat het allemaal niet serieus is. Der vriend woont daar niet en ze hebben hun eigen kosten en hij geeft geld voor hun kind in de vorm van luiers kopen las ik ergens.

Ik neem dat niet serieus. De dag dat je een kind ter wereld brengt hoor je je verantwoordelijkheid te nemen en je oude leven opzij te zetten. Je leven wordt anders, positief gezien, je kan je kind niet in te grote kleren of schoenen laten lopen omdat ie er dan langer mee ja doen, maar ondertussen wel ontzettend veel geld uitgeven aan foundation, nephaar en weet ik veel wat.

Ik Kan daar erg slecht tegen.

9. penseel

penseel Niet meer actief

Ik heb wel eens iemand van thuiszorg gehad waar mee ik alles kon bespreken zo iets. Iemand die je neemt zo als je bent je advies geeft omdat je er toe doet?? Iemand die je op weg kan helpen ik hoef dat zelf niet te zijn. Maar iemand zo als bij mij toen van de thuiszorg waar mee je alles kunt bespreken.

Die warmen hand die iemand mist in zijn of haar leven?

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Dit ga je niet menen. Leuk voor het lid dat dit straks mag lezen. Waar gaat dit over?

11. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ach schei toch uit. Ik heb het gisteren eindeloos geprobeerd en ze leest gewoon wat ze wil lezen. De rest negeert ze. En dan kruipt ze weer heeeeerlijk in de slachtofferrol, waar hier blijkbaar nog steeds mensen intrappen, jammer genoeg.

Dus nee. Ik ga haar niet meer helpen. Ik heb er gisteren zoveel energie in gestopt en er komt gewoon helemaal niets uit, 0.0. En dan blijven mensen volhouden Hoe netjes en aardig ze blijft reageren, wat gewoon BS is. Blijkbaar lezen die mensen op dezelfde manier als deze persoon; zeer selectief.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik denk dat je bij haar moet beginnen met haar make-up eraf te bikken, haar wenkbrauwen normaal erop te zetten en haar in te laten zien dat haar tietjes groot genoeg zijn en haar lippen net zo en haar in de spiegel te laten kijken terwijl ze een naturel gezicht heeft en haar in te laten zien dat ze dan vele male mooier is.

Daarbij is het niet echt tof voor haar in dit topic te lezen. Beter had je haar een Pb gestuurd.

13. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Een liefdevolle mama die er toch totaal geen probleem mee heeft dat de kans aannemelijk is dat haar zoon later gepest wordt met de foto's die zij willens en wetens online plaatst....op haar fb en twitter die ze echter niet heeft.

Een moeder die bij alles roept: zo ben ik gewoon of dat is Rotterdams! Nou laat maar zitten! Ik heb er weinig vertrouwen in.

Het is wel lekker leesvoer.

14. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hahaha nou lekker stereotype voor een Rotterdamse dan.

Dan moet ik daar toch ook echt aan 'meedoen' en ben toch echt geboren en getogen in Rotterdam hoor.

15. penseel

penseel Niet meer actief

Heb ik ook gedaan.

Misschien had ik dit topic ook niet moeten starten.

Wel is het goed bedoeld geweest heb ook geen namen genoemd. En toch ben ik van mening dat ook al vinden de meesten het genoeg geweest we het toch moeten blijven proberen om positief te reageren.
    want dat getreiter soms wat ook gebeurt is toch ook niet nodig? Ook al lokken de reacties het soms ook uit.

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Dit

Is dit geen treiteren dan? Je weet hoe iedereen erover denkt en dan open je zo'n topic? Das ook naïef ja...

Ik vind t sneu.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    De bedoeling van ts was wel lief, maar volgens mij zijn er hier een hele hoop dames met opgekropte frustraties.....
    Nu gooien ze t allemaal in dit topic eruit, maar mans (of vrouws) genoeg om n pbtje te sturen zijn ze niet.

Nou, dikke duim dames. :cool:

18. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

#38 zonnestraal21, 3 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2014
    Sorry penseel. Maar dit 'roddelen' en haar sneu noemen is niet erg? Ik vind dat je nu echt een mes in haar rug steekt

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dan had je beter moeten nadenken voordat je een topic opent. Serieus ... ;)

20. penseel

penseel Niet meer actief

Ja misschien dan wel idd als je er zo tegen aan kijkt.

En toch moet je er van uit gaan dat de intentie goed bedoel is geweest. Misschien een beetje dom van mijn kant maar ik meen het eigenlijk ook wel. Van doe gewoon lief hoe moeilijk soms ook het is om positief te reageren.

Heb trouwens gevraagd of het topic gesloten kan gaan worden. Omdat ik misschien toch een grens te ver ben gegaan. En dat was ook de bedoeling weer niet.

Deel Deze Pagina