Ik geloof dat ts het goed bedoelt. Maarrr, als je even alle dingen terug leest wat er bv gisteren geplaatst is. Dit klopt niet, spreekt haar zelf tegen. Ik denk nog steeds een jong meisje of iemand met een zeer laag iq!
Meid,ik snap je gedachtegang wel, maar wil Mommy zelf wel geholpen worden? 😉 Je kunt niet de hele wereld redden. En juist door zo openlijk over haar te praten, dus zelf kan lezen, is niet echt handig..
Penseel, goed gedaan! Moedig en nobel. En een beetje naief, maar dit is het, doordat anderen je poging om zeep helpen. Als degenen die hun gal spuien eerlijk maar zichzelf en hun gedrag hadden gekeken was heel je topic helemaal niet naief en al helemaal niet dom of gemeen geweest. Waarom maakt iedereen zich toch zo druk om mommy? Doet ze jullie kwaad? Haal je schouders op. Leef en laat leven. Wat boeit het uiteindelijk? Liever dat dan dat eindeloze getreiter. Daarmee doe je iemand echt kwaad.
Inderdaad.. Ze had het gisteren over een 12-jarig meisje dat haar foto's gejat zou hebben. Misschien is ze dat meisje wel, schoot gisteren even door mn hoofd vandaar ook mommy"12". Maar dat is gissen natuurlijk. Ik krijg iig steeds meer het idee dat het nep is.
Ik vind het lief Van je dat je zo denkt en je zal het echt goed bedoelen. Je weet niet of mommy12 een echt persoon is, dat is het leuke aan internet. En ten tweede ik heb het idee dat zij niet geholpen wil worden. Je kan beter je energie ergens anders in steken penseel.
Ik waardeer je poging penseel, en ik ben het helemaal eens met je wens voor positiviteit. Wat ik nu jammer vind, is dat dit topic zó toegespitst is op één persoon, dat het zijn uitwerking mist. Mensen verliezen zich in welles-nietes discussies, aannames en waardeoordelen. Jammer, maar het bewijst des te meer het punt dat je wilde maken: laten weten elkaar gewoon allemaal in de waarde laten. Slim, dom, onhandig, uitgesproken, ingetogen, recht-voor-zijn-raap of muurbloempje. Lekker belangrijk!
Als het bij het kind z'n voeten blijft mag hij nog van geluk spreken. Maar ik weet zeker als dit jochie 18 is er wel meer naar de malle moeren is dan alleen z'n voeten......
Dit is het enige wat haar écht zou kunnen helpen. Goede intensieve en langdurige psychologische begeleiding. Maar aangezien ze in denial is en idd nooit iets doet met alle goede adviezen zie ik dat niet eerder gebeuren dan wanneer het al te laat is. Heel lief bedoeld van je dus Penseel en ik begrijp je insteek, maar lees hierboven. Deze meid is echt ver heen, dat kunnen wij met z'n allen op een forum niet oplossen helaas. Ik heb ook intens met haar te doen, ze zal niet voor niks zo zijn geworden...maar ik maak mij het meeste zorgen om haar zoontje. Die is hier het grootste slachtoffer nu. 😪
Ik ken Penseel al langer dan vandaag. Ze heeft een héél klein en gouden hartje dus ik weet zeker dat ze met de beste bedoelingen dit topic heeft geopend. Misschien wat impulsief en naïef maar zeker niet kwaadaardig dus laat haar nu maar met rust. En misschien is het wel goed als Mommy12 dit topic leest...ik blijf hopen dat ze snel het licht zal zien en haar levenswijze zal omgooien...en je weet maar nooit of dit topic een duwtje in de juiste richting zou kunnen zijn. 🙏 Ervan uitgaande dat ze geen trol is inderdaad.
Hahaha geweldig Penseel! Wow petje af dat je dit aandurft! Ik deed al mee, dat weet je. En iedereen moet eens niet zo vallen over die Air Max. Daar zit namelijk een fantastisch voetbed in. Kan Schoenenreus, van Haren ed nog wat van leren.
Ik zie het zoontje van mommy12 echt niet als slachtoffer hoor! Hoe kom je erbij? Dat manneke krijgt volop aandacht en aan materiele dingen komt hij ook niks tekort. Ik denk; een heel gelukkig kind!
Normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort topics, maar nu even wel..... Wat blijf ik mij toch verbazen over hoe ontzettend hard sommige mensen over anderen kunnen oordelen! Natuurlijk staat er wel eens een topic tussen waarvan je denkt ben jij wel eerlijk? Hier kun je wat mij betreft ook eerlijk op reageren en je twijfels uitspreken, maar om iemand nou in andere topics helemaal voor schut te zetten zoals in het pepernoten/roe topic gaat voor mij echt te ver! Ik vind dit echt onder de categorie pesten vallen! Je weet helemaal niet de reden waarom iemand zulke topics plaatst, misschien is er wel iets met diegene aan de hand psychisch en maken jullie het hierdoor alleen maar erger! Ik snap dan ook helemaal waarom je dit topic hebt geopend penseel! Misschien was de manier waarop niet helemaal handig, maar dat komt meer door de kinderachtige reacties erop!! Goh wat zijn we allemaal perfect, leuk en lief, maar die ene.... Die mogen we niet en dat zullen we laten weten ook. Wij zijn 1 kliek en steunen elkaar door en door, maar sommige mensen zijn gewoon stom, dat mogen we toch best vinden? Bah!!! Ik walg hier echt van!! Het zou fijn zijn als mensen elkaar eens in hun waarde laten en als je een topic voorbij ziet komen waarvan je denkt... Die spoort echt niet, denk dat dan, maar zeg het niet hardop als je de achtergrond ervan niet weet!
Mwah...dat ben ik nou weer niet met je eens. Krijg toch wel heel duidelijk de indruk dat dit ventje voor galg en rad opgroeit en een labiele moeder is natuurlijk nooit goed. Maar nogmaals, ik weet niet zeker of haar posts fake zijn of niet. De tijd zal het leren...
Ja in zo'n pepernoten/roe topic reageer ik idd ook niet, ben ik met je eens. Té hoog kliekjes gehalte en het viel mij ook op dat persoon in kwestie wel heel erg gebashd wordt daar.