Even een vraagje ivm het leuk opstellen van de zandbak. Maw tot wanneer zitten wij er aan vast, haha. Tot welke leeftijd vonden/vinden jullie kinderen het leuk om in een zandbak te spelen en vanaf wanneer neemt die interesse af?
Ons dochtertje is nog jong, dus tot hoelang zij het leuk vindt weet ik niet, maar wij hadden zelf vroeger ook een flinke zandbak en daar hebben we tot zeker 9 jaar in gespeeld.
ja, denk wel tot een jaar of 6/7? als ik het aan mijn neefje en nichtje van die leeftijd moet zien, die vinden het nu niet meer zo leuk. Maar ik speelde er zelf ook wel tot een jaar of 8/9 in, tussen de kattendrollen door, bleggghhh hahaha
ik geef les aan kinderen uit groep 5 (8/9 jaar) en de meeste kinderen vinden het nog heerlijk om in de zandbak te spelen......
Te jong? Ze is ruim 2 jaar. Robyn vond de zandbak vanaf 10 maanden al heel leuk. Maargoed dat was de vraag niet. Ik denk dat kinderen tot 8 jaar de zandbak wel leuk vinden. Maar dat ligt natuurlijk ook wel aan je kind. Ikzelf heb tot mijn 6de een zandbak gehad en vond het jammer dat we gingen verhuizen en we bij het nieuwe huis geen zandbak meer hadden.