Hoi allemaal, Ik had even een vraagje, omdat mijn cyclus laatste tijd zo raar is kom ik er niet alleen meer uit, en vroeg me af of er mensen zijn die me even willen helpen Mijn laatste "echte" menstruatie was 4 mei... toen kreeg ik op 1 juni een hele lichte roze bloeding van enkele dagen, ik hoopte eerst zwanger te zijn maar dat was dus negatief (bij huisarts bloed ook negatief). Vanaf toen ben ik mn temperatuur pas gaan bijhouden om te "bepalen" waar ik dan nu zit in mijn cyclus, en ik heb fertilityfriend ingeschakeld. Ik ben tijdens mijn ovulatie altijd gewend veel pijn te hebben, dat heb ik nu dus niet gehad, maar volgens mijn temperatuurkaartje heb ik mn ovulatie al achter de rug..... ik snap niet zo goed waar ze dat op hebben gebasseerd... Nu is mijn vraag; wat denken jullie????? Ik vind mn temp ook niet zo heel hoog, ik kan natuurlijk afwachten tot morgen wat mn temp zegt, maar ben wel benieuwd wat jullie er zo van vinden... alvast bedankt!! http://www.fertilityfriend.com/home/2863da
in FF heb je links het menu, daar kies je sharing en dan home page setup en dan staat er Your Charting Home Page Web Address: en in het balkje zie je dan je adres.
FF geeft je ovulatie aan na iets van 3 dagen een verhoogde temp. Maar ik vind het ook niet echt superhoog. Die 0,1 hoger kan ook gewoon door het weer komen. Als je temp nu 36,7 ongeveer blijft de komende dagen, dan heb je volgens mij gister je ei gehad. Dan zal FF dat volgens mij ook wel aanpassen (dacht ik).