Ik zie vaak van die boxpakjes liggen en ik hoor ook best wel wat mensen er enthousiast over. Maar ik vind ze vaak enorm lelijk: van die velours dingen met van die applicaties erop, en ik vraag me serieus af wat er nou zo handig aan is. Als je een luier moet verschonen moet dat hele ding uit, en hoe vaak passen die beentjes nou echt, zodat die voetjes goed zitten? Snap ik die dingen gewoon niet, of zijn er meer mensen die dit vinden? Ik heb tot nu toe geen enkel boxpakje in mijn uitzet zitten, moet ik ze toch nog aanschaffen?
Je moet natuurlijk niks. Ik heb er wel een aantal gekocht op de site van next. Een setje van 3 voor 21 euro geloof ik. Voor jongens en meiden hebben ze daar leuke dingen. Velours zijn ze niet gewoon katoen. Even opgezocht voor een meisje. Buy Pink Fluorescent Daisy Sleepsuits Three Pack (0mths-2yrs) online today at Next Direct Netherlands
Nee Ondingen zijn dat, vooral met vaste voetjes eraan, ik vond ze niks. De pasvorm vond ik ook zo raar. Sommige moeders vinden ze inderdaad handig maar ik had nooit begrepen waarom... Als je ze al koopt, dan zonder voetjes.
Hier hebben we zo'n stuk of 8 boxpakjes gekocht en tot nu toe (baby is nu 3 weken) nog geen eentje echt gebruikt. Vind ze met verschonen inderdaad veel onhandiger. Heb nu gewoon broekje met truitje en vind dit persoonlijker fijner werken. Heb de meeste broekjes via babydump en die vind ik erg fijn. Lekker stretch dus geeft goed mee met aan/uit kleden
Nee hoeft niet hoor. als je ze lelijk vindt lekker in de winkel laten. De boxpakjes die ik had (krijgertjes) heb ik alleen zo nu en dan als pyjamaatje gebruikt, vond het ook niet mooi en meestal te wijd en het lijf te kort of de benen te lang of andersom. Vond de jongens ook vaak terug in bed met hun spillebenen in het pak getrokken omdat het zo wijd was allemaal, bij hun verdwenen ze dan ook nog sneller onderin de kast dan bij hun zus. Hier gewoon lekker zacht shirtje en broekje en toen m'n dochter wat groter was ook jurkje met mailliot of legging, maar dat vond ik pas wat toen ze een beetje kon zitten daarvoor kropen jurkjes helemaal op tot onder d'r oksels: wiebeltrien. Tuinbroeken vind ik ook niks (hoewel ze m'n zoontjes best staan, maar nee...)
Ik had boxpakjes zonder voetjes en waarvan het hele pakje open kon, heerlijke dingen! Met verschonen roetsje je gewoon de knoopjes bij de beentjes open, voila! En bij aankleden hoeft er niets over het hoofdje (daar had mijn dochter een hekel aan!). En geen knellende elastiek bij de buik. Oh en gewoon katoen, geen velours ofzo.
Ik heb er 5 in de kast liggen..allemaal gekregen..ik zou het nooit kopwn.. Bij mn dochter een paar keer gebruikt als pyama..maar idd super onhandig met verschonen..en ze zijn nooit in porportie... Maar je hebt er ook moeders bij die erbij zweren en ze super handig vinden.. Als jij het nu al niks vind..zou ik het gewoon laten... broekje en shirtje is veel makkelijker en vaak ook leuker.
Ik vind boxpakjes niet echt mooi, dus ook nooit gekocht. Wel een paar gekregen, maar die zaten echt niet , beentjes standaard te kort... Hetzelfde geldt trouwens voor broekjes met vaste voetjes, pasten ook niet, bij beide kinderen niet. Dus hier gewoon truitje, broekje en losse sokjes/slofjes!
Zelf vind ik ze wel ideaal en vooral lekker snel: paar drukkertjes los, beentjes eruit (armen en bovenlijf blijven er gewoon in) en verschonen maar en erna hup benen erin, drukkers vast en klaar (geen sokjes en erna weer slofjes bijv). Hier pasten ze ook eigenlijk altijd wel ok dus dat was geen issue hier. Nu gebruik ik ze vooral voor de nachten (geen sokjes of slofjes die uitgaan en lekker warm). Volgens mij 'houd' je van die dingen of verafschuw je ze. En mooi zijn ze idd over het algemeen niet
Ik had er een paar, zijn wel gebruikt. Met luier verschonen is het niet heel lastig hoor, net zo gemakkelijk als met een broekje. In een keer de knoopjes open, kontje omhoog en voila!\ Maar ik vind de meeste boxpakjes ook verschrikkelijk lelijk! Ik had er een paar in het kleinste maatje. Voor het volgende maatje heb ik ze niet meer gekocht. Mijn man vond het maar stom staan haha.
Haha, goed om te lezen dat ik niet alleen ben. Ik heb er 2 gekregen van mijn schoonouders, precies de soort die ik zo vreselijk vind, zul je altijd zien Dan hou ik het daarbij, en ga ik verder gewoon nog wat broekjes en truitjes aanschaffen.
Ik vond ze altijd erg lelijk. Ik heb er laatst een paar zelfgemaakt als pyjama (zonder voetjes). Mn zoontje schopte altijd zn pyjama uit en met die vrieskou was het dan wel handig. Zelf maken en zelf leuke vrolijke (of retro) stofjes gebruiken .
Als je ze lelijk vindt, moet je ze niet gebruiken natuurlijk Heb het idee dat veel mensen ze lelijk vinden; die van mij kocht ik vorig jaar nog bij de Hema, inmiddels zie ik ze daar niet meer hangen (alleen nog een soort gebreid pakje), kennelijk verkocht het toch niet goed?
Ik vond ze ook verschrikkelijk, ik weet precies wat voor soort je bedoelt.. Ik had ze dus ook niet in mijn uitzet Maar toen kwam ik die van z8 tegen en die vond ik dus wel heel gaaf! Zonder voetjes en van katoen. Zit iPhone dus waarschijnlijk is de foto gedraaid.
Ik vind ze super schattig, echt baby kleding. Veel leuker dan spijkerbroekjes bij baby's van een maand oud. Lijkt me ook veel fijner zitten. Ik ga er zeker een aantal halen.
Ik vind ze niet mooi en heb ze ook nooit gebruikt. Mijn zoontje heeft altijd lekker zachte 2-delige pyjamaatjes aangehad.
Ik vind ze leuk in 50/56 daarna niet meer, maar wel heel handig voor snachts, en ik gebruik ze nu nog voor mijn zoon van 14 maanden!
je moet gewoon duurdere merk hebben- van PetitBateau bijvoorbeeld dan de boxpakjes zijn erg leuk (katoen).