Kruidvat eigen merk, Etos eigen merk of toch de welbekende Pampers? Ik moet er maar proefondervindelijk achter komen denk ik...
Lidl en C1000.. met iets voorkeur naar de eerste.. De oudste kon niet tegen pampers, 1 dag ging nog wel, daarna kreeg hij uitslag. Bumblies ook uitslag en een slechte pasvorm voor hem. Aldi slechte pasvorm.. En aangezien lidl goedkoop genoeg is, heb ik niet verder rondgekeken. Laatst aanbieding bij de c1000, die bevallen ook, maar zijn net iets minder soepel.
Pampers voor de nacht, Bumblies bevielen ook wel, maar tegenwoordig gebruik ik wasbare luiers van TotsBots Easyfit en dat gaat ook heel erg goed. Het valt me 100% mee wat betreft yukkie-factor.
Pampers, behalve de newborn (kleinste maat), daar bleef bij beide zoontjes de binnenkant van de luier vastgeplakt zitten aan hun billen en dat lostrekken was niet echt fijn. Dus wij gebruiken de eerste maand ofzo Huggies en daarna Pampers.
Pampers en kruitvat zijn favoriet. Etos vind ik te dik, evenals ah. Jumbo lekken vreselijk. Makro eigen merk zijn ook niet slecht.
gemixte antwoorden omdat idd ieder kindje anders is. Hangt ook een beetje van de bouw van je kindje af welke pasvorm beste is. Mijn ventje is heel lang en dun (inmiddels bijna 65 cm, maar "slechts" 5.9 kg) De Kruidvat luiers zitten bij hem beter dan de rest. Pampers kan ook, maar dan wel de kleine maat (die tot 6 kg). Kruidvat blijft goed droog en hij heeft met deze geen last van luier uitslag. Heb zelf hele slechte ervaringen met AH luiers (die lekten elke keer, hoe goed ik ze ook vast maakte) trial en error geloof ik. Tip: probeer eerst de goedkoopste, zijn die goed, ben je direct klaar. (misschien moet je als je kindje wat groter wordt toch weer wisselen)
ik heb 2 dochters met hele gevoelige billetjes haha mijn oudste was van de Huggies en mijn jongste van Pampers, zelf gaat mijn voorkeur uit naar pampers, zijn lekker flexibel voor die kleintjes, maar de broekjes van Huggies (mmmm ja lekker duidelijk sorry) overigens konden de dames verder nergens tegen, een tijdje die van de Aldi gepobeerd, zijn ook redelijk, maar kregen ze snel rode billetjes van.. groetjes
Ik vind zelf de luiers van de Etos goed. Het net wat de andere zeggen hoe reageert je kindje op de luier.
Ik ben altijd fan geweest van Kruidvat en Pampers Active Fit (laatste vanaf 4 kg). Verder heel veel uitgeprobeerd, maar toch steeds bij die 2 teruggekomen.
Pampers!! Ik wil niet anders, de enige luiers die me echt goed bevallen. Je hoeft ze bovendien echt nooit voor de volle prijs te kopen, er is altijd wel ergens een aanbieding.
Etos zitten hier goed en geen vieze urinelucht. Pampers zitten ook goed, maar wel een urinelucht. Kruidvat zit ook goed, maar daar blijven haar billen wat nat van. Aldi zit ook prima, maar kom ik nooit. Dus eigenlijk zitten alle luiers hier wel goed, maar vind ik Aldi en Etos het fijnst.
Kruidvat en Etos vind ik erg fijn! Pampers vind ik veel te snel klam aanvoelen aan de buitenkant. En hij lekt er snel mee door. Verder heb ik ooit eens c1000 geprobeerd en daar vond ik ook niets mis mee. En Pampers kan wel vaak in de aanbieding zijn, maar dan nog zijn de eigen merken vaak goedkoper. En die zijn ook vaakst de aanbieding. Ik heb al regelmatig bij etos mooie aanbiedingen gehad. En 2 voor 12 euro komt heel vaak voor.