Ik ga binnenkort met m'n dochtertje naar Plopsa Hasselt en nu zei iemand op t forum dat daar regelmatig kortingskaarten enzo voor zijn. Iemand hier enig idee hoe ik daar aan kan komen? In t AD van afgelopen zaterdag stond toevallig wel een bon voor 3euro korting, maar wellicht weet iemand een nog betere deal? Bedankt!
Heb je hier wat aan? van een site geplukt. Ga nu voordelig met het hele gezin naar de Plopsa-parken! Tickets zijn geldig op één van de volgende dagen: Zaterdag 3 juli Zondag 4 juli Maandag 5 juli Dinsdag 6 juli Woensdag 7 juli Donderdag 8 juli Vrijdag 9 juli LET OP: De kaarten voor Plopsa Indoor Coevorden, zijn alleen verkrijgbaar in de filialen van regio 1. De kaarten voor Plopsa Indoor Hasselt, Plopsa Coo en Plopsa de Panne zijn alleen verkrijgbaar in de filialen van regio 2 en 3. Korting geldt niet op bepaalde kinderkaartjes. Meer info, o.a. over prijzen: [www.lidl.nl]
Klopt, die van de LidL had ik al gezien, maar inderdaad, de data komen niet uit helaas. Anders was t een goeie deal geweest! Bedankt voor t meezoeken!
Ik heb hier nog een bon liggen. Met 8,- korting naar Plopsaland De Panne of Plopsa Coo. Bon is geldig t/m 2 januari 2011 Max. 5 pers. per bon.
Tnx, dat zijn allemaal 'dezelfde' bonnen dus, die 3euro. Die heb ik dus zelf ook @Dees, die bon van jou is denk ik ook dezelfde, die 8euro is voor andere parken, voor hasselt is t dan ook weer 3 euro.