ik gebruik zelf dan wel geen zwitsal omdat mn kinderen er niet tegen kunnen maar het merk maakt niet veel uit voor het advies. (lijkt me) ik gebruikte (toen mn kids baby waren) wasgel, shampoo en olie. gebruikte ook weleens haarlotion en bodylotion omdat we die gekregen hadden, maar zou het niet speciaal gekocht hebben.
Ik gebruik: - zeepvrije wasgel - bodylotion - haarlotion - badolie Wel aangeschaft maar nog niet gebruikt: - shampoo - baby olie - één of andere poeder geloof ik.
Ik gebruik: Wasgel Badolie olie voor het huidje (erg droge plekjes) Zalf voor het huidje (gekregen, anders niet gekocht) Voor droge plekjes in het gezicht. Ik wil nog wel haar lotion halen
Misschien beetje stomme vraag, maar wat gebeurd er met het haar nadat je de haarlotion gebruikt? Wordt het zachter? Zag het laatst staan en heb het toen toch maar niet gekocht. Verder gebruik ik: Badolie Wasgel/schuim Shampoo Af en toe baby olie, bodylotion of schuimbad. Als ze verkouden is gebruik ik wel eens adem vrij.
Toch het proberen waard! Mijn dochter heeft ook een volle bos. Wellicht blijft het zo dan beter zitten. Dank je!
ik gebruik geen zwitsal voor mn newborns. alleen water. pas vanaf een maand of 6 met sop gaan wassen, van weleda, maar wel zwitsal haarlotion... omdat dat zo heerlijk ruikt!
Geen, mijn verloskundige en huisarts raden het zeer af en noemen het rotzooi. Er zit veel parfum in en veel kinderen reageren hier allergisch op. Er zijn heel veel alternatieven die een stuk huidvriendelijker zijn.
Ik gebruik: Zeepvrije wasgel Badolie Shampoo Creme voor op het gezichtje (wangetjes) Haarlotion (babygel noemde de kraamzorg het) om de haartjes in model te brengen en het ruikt lekker Billendoekjes Rotzooi zou ik het niet noemen. Een vriend van mij werkt in het brandwondencentrum en daar gebruiken ze ook Zwitsal voor patiënten. Ik heb Zwitsal voor al m'n vijf kids gebruikt en niet 1 allergische reactie
Ligt aan de gevoeligheid van de baby. Hier in ieder geval geen allergie in beide families, dus zal wel goed komen. En anders kan ik inmiddels een zwitsal winkel openen xd
Ik heb van zwitsal de wasgel, shampoo, haarlotion staan. Voor in het badje gebruik ik liever Balneum. Zwitsal droogt meer uit. En om het droge huidje in te smeren heb ik Natusan, helemaal parfumvrij... Verder staat er windenweer balsem van Weleda en Bepanthen. Hihi alle merken op voorraad hier
Ik heb laatst één keertje 3 druppels haarlotion in haar haartjes gedaan (en dat kun je nu nog ruiken).. Verder gebruik ik niets..
Badspul en creme. Wel verschillende variaties, dus gel en olie voor in het bad en een pot en tube en olie om te smeren. Voor de eerste had ik veeel meer, maar de helft staat nog ongeopend in de kast (shampoo, haarlotion, wangetjes-creme).
Zwitsal komt er hier niet in. Mijn zoontje zwol er enorm van op. Maar verder staan de meest gebruikte producten wel in de antwoorden hier boven. Die gaan wij gebruiken van neutral waarschijnlijk.
Ik kan ook een winkel openen inmiddels, hahaha. Kreeg van m'n zusje een heel pakket vol met Zwitsalproducten en heb dit zelf nog aangevuld met dingetjes die voor mij onmisbaar leken Heb echt bijna alles ervan, van billendoekjes tot wasmiddel.. En toen bleek je kindje er niet tegen te kunnen Nee, hopelijk loopt dat wel los.. Wij hebben beide geen gevoelige huid en onze moeders hebben ook altijd Zwitsal gebruikt. Je weet het toch niet van tevoren..
Sowieso gebruiken we geen zwitsal, vind ik nou echt rommel. Maar verder voor een newborn ook alleen maar water. En bij een heel droog huidje een beetje kokosolie. Overigens gebruik ik niet veel meer voor mijn peuter dochter . Behalve af en toe wat shampoo van hipp en weer en wind balsem van weleda, nu voor de schrale wangetjes, maar kokosolie werkt daar eigenlijk ook perfect voor.