Dubbele hernia weggehaald en na 2 operaties nu instabiele rug waarvoor ik korset draag. Daarnaast weer nieuwe hernia en daardoor uitval recht, pijn links en recht, doof onderbeen en voet en hevige rugpijn. Ben wel van de morfine af (90mg per dag) en zit nu aan tramadol. Weet niet wat erger is . Bijde rotzooi. Voorlopig afgekeurd tot werken en mogelijk wordt mijn rug vast gezet als corset de uitval en klachten niet verminderd Merk vooral veel onbegrip. Voorheen sltijd gewerkt . Fulltime en na geboorte kinderen partime. Raak er niet aan gewent niks te kunnen en zo beperkt te zijn. Voor ik kinderen kreeg was ik gezond. Is begonnen toen jongste 2 was
Tinnitus in lichte vorm. Ik kan geen gesprekken filteren in een drukke ruimte, raak daardoor ook zwaar geirriteerd. En een mengelmoes aan psychische klachten. Verschillende markers van verschillende aandoenen, maar niks dat er met kop en schouders bovenuit steekt voor een diagnose.
Zeer slechthorend en slechtziend rechts als gevolg van een aangezichtszenuwverlamming door een verkeersongeval ruim 20 jaar geleden.
Ik heb het precies andersom: links volledig doof en rechts slechthorend. Verder hele slechte ogen, maar daar bestaan lenzen en een bril voor.
Doorgezakte voeten en doof gevoel en krachtverlies in 1 voet. Kapotte knie; na operatie weinig sporten meer doen; kan niet eens meer met voet. En erg slechte ogen (min 7,5)
Chronische whiplash door auto ongeluk 24uur per dag pijn,sinds thuiszit 2010 is ook bekkeninstabiliteit terug... Chronische voorhoofd holteontsteking,vorige week voor 2e keer aan geopereerd...
Ik heb scoliose. Daardoor scheve heupen en 1 been is iets langer dan de ander. Heb eigenlijk altijd rugpijn, zelfs na de afwas bijvoorbeeld.
Ik heb een wiplash sinds een ongeluk in 2002. Hierdoor heb ik met regelmaat uitvslverschijnselen in mijn linker arm en trekt mijn hoofd scheef naar links als ik ontspan.
Ik ben slechthorend, zie alleen goed door mijn bril en een botje in mijn voet is ooit eens gebroken en verkeerd geheeld zodat ik SOMS wat mank loop. Heb geen zin om het opnieuw te laten breken etc.
Ik heb de spierziekte INA (Idiopatische Neuralgische Amyotrofie). Verder ook een zwak gestel waardoor al meerdere hernia's.
Mijn beperkingen vallen in het niet bij wat ik hier voorbij zie komen. Ik heb een zenuwbeschadiging in mijn rug door een ruggenprik. Krachtverlies in mijn linkerhand en zwakke enkels. Oja ik heb geen pezen in mijn linkervingers. Deze kan ik dat zonder pijn uit de kom leggen
Colitis ulcerosa, heb nu al 3 maanden weer een opvlamming van deze darmziekte waardoor ik letterlijk van de wc afhankelijk ben. Daarbij heb ik ook nog artrose en ben in sommige gewrichten wat hypermobiel, voordeel is dat ik bij een (sub)luxatie ondertussen mijn eigen duim weer in de kom kan zetten.
MS Momenteel gelukkig rustig qua ontstekingen. Wel last van restklachten van eerdere ontstekingen in het zenuwstelsel. Deze klachten zullen ook niet meer weg gaan. Soms heb ik er wat meer last van, als ik moe ben, in stressvolle perioden en rond mijn menstruatie bijvoorbeeld.
Niet echt een beperking maar ik heb Melatonine te kort. Mijn lichaam maakt dit bijna tot niet aan.. Normaal slik ik hier medicijnen voor maar door de zwangerschap niet. Het beperkt mijn leven omdat ik dus altijd moe ben (het gevoel) maar weinig tot niet slaap.