beperking ?

Discussie in 'De lounge' gestart door butterflies78, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    chronische hartziekte waardoor ik 2x aan het hart ben geopereerd d.m.v. een open hart operatie en meerdere hartkatheterisatie en cardioversies heb gehad vanwege hartritmestoornissen. en pas nog een hart ablatie heb ondergaan. verder een lichte vorm van levercirrose en snel vermoeid.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    PDS en verminderde/verstoorde vitamine opname waardoor ik veel neurologische klachten heb.
    Daarnaast ook een whiplash uit 2007, die nu goed onder controle is (wel nog elke 1-1,5 maand fysio).

En psychisch: last gehad van PTSS, maar heb hiervoor paar jaar geleden therapie gehad :) heeft echter grote gevolgen gehad, en dat duurt allemaal wat langer voor dat herstelt...

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Aan de buitenkant zie je op eerste gezicht helemaal niets. behalve dat ik wel eens met een slepend been loop.
    Ondertussen heb ik nul , nul gevoel in mijn linkerkant (huid) en krachtsverlies in been. maar als ik bvb aangestoten word doet dat verschrikkelijk pijn (leuk hoor als je in en drukke menigte loopt ;) )
    Zit snel onder de blauwen plekken en heb 24/7 zenuwpijn van hoofd tot teen. Dat weet ik vaak goed te verbloemen door het allemaal weg te lachen. ondertussen huil ik van binnen :) Daar heeft niemand wat aan dus dat doe ik dan ook liever als ik alleen ben.

Begrip?? wat is dat ;) Maar dat komt ook doordat ik keihard ben en doorga tot bittere eind (sporten is daar bvb een goed voorbeeld in) daarmee gooi ik soms mijn eigen glazen in. Gelukkig heb ik wel een super lief dinnie die me snapt mede doordat ze zelf ook beperkingen heeft.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier door de zwangerschap aan de rechterkant doof geworden. Ook een hele harde ruis. Kan geen herrie verdragen.

Is erg gezellig hier, ik rechts doof en mijn man links doof. Moeten van elkaar goed gaan zitten anders is t steeds he, zei je iets, wat..

Deel Deze Pagina