Via facebook kreeg ik de vraag verschillende spullen te verzamelen voor zo,n ong 1000 honden in Roemenië,die in de vrieskou zitten bij -20. Er zitten door heel Nederland punten waar je het af kan geven,en van daaruit word het ergens heen gebracht,en dan naar Roemenië. Ik zal zo een link neerzetten van de facebook site,er gaat ook nog een site komen daarvan hou ik jullie op de hoogte!! Het gaat vooral om voeding: brokken,blikvoer,snoepjes ,pasta,babymelk,flesjes!! Voor de pups,ook bv komkommers om door de brok te mengen Ivm vocht omdat het water bevriest,zelfs Blikgroenten!! Afdekzeil! Noppenfolie, douchegordijnen,plastic om ze droog te houden. Dekens,kleertjes,truien,kussens,regenjasjes. Piepschuim,hout. En nog veeeeeeeel meer! Meer info via de facebook HTTPS://www.facebook.com/opvanghonden.1 Graag alleen serieuze reacties!!!
Natuurlijk! Die arme beessies Ik heb ook nog dekens liggen hier en vast nog wel meer dingen die ze kunnen gebruiken.
Ze zijn nog bezig met de site op te zetten,waar woon je dan kijk ik even voor je dus provincie en woonplaats
helpt ander hondenspul ook? hondenspeeltjes riemen halsbanden enz enz? ik ga wel wat spullen bij elkaar zoeken maar heb van de speeltjes enz heel erg veel van onze honden en ik denk dat onze draken wel wat dingen kunnen missen
ja alles hebben ze nodig,check de facebook pagina even voor nieuwe updates. kom op jongens de situatie is schreinend. babyvoeding,flesjes brinta alles is wellom touw ducktape dekzeil hondenjasjes,maar vooral voer.
183keer bekeken en niemand heeft zin om een beetje moeite te doen?? ik hoop van wel,hopelijk regelen jullie wat via de site er waren toch zoveel dierenliefhebbers hier?
Sorry maar je laatst zin vind ik een beetje gemeen eigenlijk. Genoeg dierenliefhebbers die dit schrijnend vinden,maar ook vinden dat je ze van de wal in de sloot helpt. Het is zeker een goede bedoeling,maar de oorzaak waarom al die honden daar zitten wordt er niet mee aangepakt. Dit blijft dus eeuwig voortduren. Liever worden er stichtingen opgezet om de boel daar te castreren en te steriliseren,dan pak je het probleem bij de bron voornamelijk aan. Ik snap dat dit niet het doel is van je topic,maar ik vind je laatst zin heel gemeen,alsof andere mensen niet alle dieren willen helpen.Genoeg mensen die dus op een andere manier bijdragen aan dit probleem.
Oh die opmerking komt aan. Heb t gezien op Facebook en vindt t schrijnend voor de honden. Ik heb even nagedacht maar wij hebben even niks over ivm omstandigheden. Ben ik daardoor minder n dierenliefhebber?
Lieve Diaan snap je frustratie en onmacht maar je kan echt niet voor een ander bepalen. Ook de maatstaf of iemand wel of geen dierenliefhebber is kan je hiermee niet vergelijken. Ik heb hier altijd honden opgevangen vanuit het buitenland en ook adoptie honden in huis. Hoe graag ik het ook zou willen ik kan niet alles en iedereen redden het breng punt is voor mij echt te ver weg. Dan doe ik nog liever een geld donatie als dat dit aan benzine opgaat.
jongens zo bedoel ik het niet,maar de meeste hebben toch wel wat dekens of handoeken over? if kruiken of iets? donaties kunnen ook. wil niemand beledigen alleen de honden helpen.