Ik heb ontzettend veel zin in sushi. Nu ben ik zwanger en weet ik dat ik op moet passen met rauwe/vacuumverpakte vis, maar dat sushi wel mag MITS je dus zeker weet dat het verse vis is. Waar in het noorden van het land zit een goed sushi restaurant waar écht met verse vis wordt gewerkt? Mocht er niets in het noorden hier zitten ( kans is groot) dan willen we er ook best een stukje voor rijden! (Lees: ik scheur heel Nederland wel door hihi)
In Rotterdam zit Ono, supergoed!!! Het zit op de Wilhelminapier schuin tegenover Hotel New York. Oh ja ook wel goed voor je portemonnee! Maar dan heb je wel TOP sushi! (Maar ik heb toen ik zwanger was van de tweede ook gewoon bij een goed all you can eat sushi gegeten hoor! Maar ik had zo vaak trek in sushi (en mijn beste zwangere vriendin ook!)..en onze zoon is goed gelukt hoor!)
Ik heb ook gewoon regelmatig sushi gegeten. Wat is echt vers? Het wordt allemaal eerst ingevroren, want qua vervoer is het anders niet te doen. Mijn dochter is ook goed ter wereld gekomen.
Ono in Rotterdam, Sochi sushi in Hilversum, en de Red Sun in Blaricum. Die laatste is echt de aller aller aller beste hoor.... Enjoy! Mijn zwangerschapsverslaving is ook sushi haha, dus ik snap je gevoel!
Fugu in Rotterdam heeft ook goede sushi! Ik ben in Japan geweest, en alleen Fugu heeft tot nu toe de smaak enigszins kunnen benaderen. Ik eet overigens helemaal geen sushi nu ik zwanger ben. Ik vind het risico te groot eigenlijk...
In Groningen is de sushi mall geopend tegenover de MacD bij Ikea. Zo lekker!! 99 soorten sushi. Zie: index Eet smakelijk!!
Bij Yamazato in het Okura hotel in Amsterdam. Maar met Japanse genen maak ik ze zelf toch het allerlekkerst
offf je koop zelf sushi rijst en alles wat je nodig hebt en je maakt het zelf , ik was ook lichtelijk verslaafd aan sushi en vond de rijst met sojasaus het alllllerlekkerst , en als ik mn trek niet kon stillen kookte ik pandanrijst en at het met sojasaus kwam redelijk in de buurt
In leeuwarden zit er eentje ( doozo zoek maar eens op heeft ook mee gedaan aan mijn tent is top. Heb er eens gegeten ze zijn echt super goed en druk