9 maanden beurs

Discussie in 'De lounge' gestart door mouschy, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wie van jullie gaat er naar de 9 maanden beurs in de RAI in Maart?
    Ik wil er heel graag heen, maar niemand wil met mij :cry: Mijn man ook niet helaas :( Ja ik snap het ook wel dat hij niet mee wil, zal ook wel meer een vrouwen aan gelegenheid zijn. Maar de rest van mijn (schoon)zussen hebben het ook te druk helaas......
    Dus misschien is dit ook wel een oproep :rolleyes: ;) :oops:
     
  2. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Mijn zusje, moeder, etc (gaan vast mee mensen mee) Doen het in kombi met de huishoudbeurs.
    We doen dan eerst de huishoudbeurs gaan die oudjes ( :) ) zitten en wij(zusje + ik) de 9 maanden beurs op
     
  3. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik ga er waarschijnlijk wel heen... Sydney gaat gewoon mee, naar de jonge gezinnenbeurs is hij ook meegeweest... Wij vinden het gewoon leuk om samen dingetjes voor ons droppie te kopen :D En Kaylee zelf gaat ook mee natuurlijk haha
     
  4. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Wanneer is dat precies?
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    misschien dat we heen gaan, ik weet het nog niet zeker, het is maar net hoe de omstandigheden zijn
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Een wereld vol nieuw leven!
    Nieuwe lente, nieuw leven! Van 22 t/m 26 maart staat Amsterdam RAI bol van het nieuwe leven. De negen-maanden-beurs is hét evenement op het gebied van zwanger zijn, bevallen en opvoeden.

    Hier vind je alles wat je in deze bijzondere tijd nodig kunt hebben. Van informatie en advies over gezondheid en veiligheid, tot de leukste kleertjes en het leerzaamste speelgoed. Een beurs om lekker te kijken, leren, snuffelen en kopen.

    De negen-maanden-beurs is dagelijks geopend van 11.00 tot 18.00 uur en
    op 23 en 24 maart tot 22.00 uur.

    Kaartverkoop
    Je kunt nu online je entreekaarten voor de negen-maanden-beurs kopen. Op 1 februari begint de voorverkoop in de winkels.
    De entreeprijs aan de kassa is € 15,-.
    Voor kinderen tot vijf jaar is de toegang gratis.
    Kinderen van 5 t/m 12 jaar betalen € 6,50.
    Een toegangskaart voor alleen de avondopenstelling 18.00 - 22.00 uur is € 8,50.
    Voorverkoop
    In de voorverkoop bij Prénatal betaal je slechts € 11,50. De voorverkoop bij Prénatal start per 1 februari.



    www.negenmaandenbeurs.nl
     
  7. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ok dank je wel!
    Ga eens ff op de site kijken!
     
  8. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ja , ik had dit al in het topic creativo vermeld :)
    Dus ik ga er zeker heen ;)
    Ook ik ga eerst de huishoudbeurs over en dan de negenmaanden beurs doen .
    Je hebt er zulke leuke aanbiedingen altijd ( voor kids dus ) , zowel op de 9 maanden beurs als op de huishoud beurs .
    Vorig jaar heb ik op de huishoudbeurs een wiege dekentje gekocht ( echt heel erg schattig ) voor 3 euro , geen geld toch .
    Ow ja , en ook nog 3 hoezen voor de aankleed kussen van een euro per stuk .
    Verder zijn er hele leuke aanbiedingen van Nutricia , op de 9 maandenbeurs .
    Mega veel meubeltjes voor in de kinderkamer en ik weet niet hoeveel verschillende soorten badsetjes .
    Ook is er natuurlijk heel veel babykleding te koop en zwitsal staat ook weer elk jaar .
    (ken geloof ik uit me hoofd wat er aan kinderstands staan :oops: ).
    Je kunt je daar opgeven voor kado dozen van prenatal ( wij jonge ouders ) en felicitas .
    Ook staan er stands met babyvoeding ( melkpoeder ) van Nutrilon , Nan2 en friso .
    Ow ja , en ook belangrijk , op de huishoudbeurs staat ook altijd een stand met Avent borstkolven en assecoires .
    Hoe bedoel je , gaat er iemand naar toe , ga elk jaar :oops:
    Ken de beurs zo wat uit mn hoofd , maar het blijft leuk :)
    Nu weten jullie in elk geval een beetje wat er te verwachten valt ;)

    Groetjes Joyce
     
  9. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    we hebben even op de site gekeken, en aangezien het achterin maart is, gaan wij zoals het nu staat zondag 26 maart heen....
     
  10. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Jaaaaaaaaaaaah heb mijn man toch zo lief en gek gekregen dat hij toch mee gaat!!!!! hij weet dat ik er dolgraag naar toe wil, dus hij gaat toch mee!!! :D ik ben helemaal HAPPY :D :D :D
    Wanneer gaan jullie? meer in het weekeind of savons? wij gaan misschien savonds. Want in het weekeind lijkt het ons zo druk.... En overdag door de week moet mijn man gewoon werken.
     
  11. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Wow agnes... nog maar 9 dagen....Spannend hoor..!!! :D
     
  12. Niet meer actief

    ik denk dat ik deze keer ook wil gaan naar de 9 maanden beurs misschien met een goede vriendin van me, wie weet steek ik haar wel aan hihi
     
  13. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Mij lijkt het ook heel erg leuk!
    Ik ga eens vragen of m'n schoonzusje mee wil, zij is 18 weken geleden bevallen (precies hoe lang ik zwanger ben hihi ;))
     
  14. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hai!

    Ik ga er ook heen, wordt mijn 6de jaar dat ik ga, 6 jaar geleden was ik 7 maanden zwanger van de eerste en kon je ergens een hele leuke foto van je buik laten maken (gratis!) en 3 jaar geleden was ik ook ongeveer 7 maanden zwanger toen ik erheen ging en toen had ik gratis een buiktekening gekregen zo leuk was dat! Verder vindt ik het ook geweldig dat je gewoon je kindje mee kan nemen als je dat wil, je kan er gratis luiers krijgen om je kindje te verschonen en er is een speciale afdeling om je kindje in alle rust (borst)voeding te geven.

    Ik ga dit jaar ook zeker weer heen, het is gewoon veel te leuk haha :D

    Groetjes Wendy
     
  15. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ga naar de huishoudbeurs maar wat ik wilde vragen is als je een kaartje voor de huishoudbeurs hebt geld dat ook voor de 9 maanden beurs?
    want het is allemaal in het zelfde gebouw...ik ben nog niet zwanger....heel misschien als de 9 maanden beurs is wel maar ik ben niet van plan om 2x 15 euro te betalen want dan word het alleen de huishoudbeurs (heb ik mijn moeder belooft ;) )
     
  16. Niet meer actief

    wat kost een kaarthje eigenlijk voor de 9 maanden beurs?
     
  17. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    zie de vorige pagina daar staat het ;)
    Ik ga het bij Prenatal kopen want dat is goedkoper daar :D
     
  18. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ja, ik ga ook heen met mijn moeder, we kunnen wel een stalletje neerzetten zodat we elkaar kunnen ontmoeten of allemaal iets aantrekken zodat we weten dat we van de "pagina" zijn!! ;)
     
  19. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Jaaa!! wij gaan er ook naartoe :D
    Het zal er wel altijd heel druk zijn neem ik aan?
     
  20. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm ik weet wel dat je met het kaartje van de babybeurs ook na de huishoudbeurs ken dus denk andersom ook.

    En ik gaat ook met me zus en der man en wij gaan zaterdags weet niet hoeveelste eigenlijk :p:p

    Wanneer ga jij Chrisje?!
     

Deel Deze Pagina