Binnenkort mag mijn zoontje over naar opvolgmelk 2. Ik heb nu nog voor 1 week melk in huis,ik ga er vanuit dat ik na dat pak over kan gaan op 2 en dat hij niet precies 6mnd hoeft te zijn? Hij krijgt nu voeding voor hongerige baby's moet ik nu voor stap 2 ook voeding voor hongerige baby's doen of eerst de standaard proberen?Ik gebruik kv huismerk. Is 2 vullender dan 1,wat is eigenlijk het verschil?
Hoi Gijsje, Ik ben bij nr. 2 wel doorgegaan met (in ons geval) comfort. Je zou kunnen proberen om de standaard te geven, kijken wat het doet. Het kan geen kwaad om gewoon door te gaan met de voeding voor hongerige baby's. Je kan altijd nog kijken hoe het gaat als je kindje bijvoeding krijgt. Ik zou idd gewoon je pak nr.1 opmaken en dan nr. 2 gaan doen. Dat maakt niet zoveel uit. Het vult idd meer. Of naja, hoe het precies zit weet ik niet natuurlijk, maar geloof wel dat ze langer verzadigd zijn. De samenstelling is anders, vandaar dat je ook maar max. 800 kan geven.
Je kindje hoeft niet precies 6 maanden te zijn. Wij zijn van Forte overgestapt op 'gewoon'... inmiddels zat meneertje al aan de happen dus dat extraatje van de flesvoeding was niet meer nodig.
Oke,haal ik een pak gewoon en kijk ik hoe die het daar op doed.Hij krijgt ondertussen al wel fruit en groente.Nu krijgt ie 5X 200,(hij drinkt ze niet allemaal leeg)4 flessen lukt nog niet maar dan ga ik maar over op 5x160 per fles.