Hoi hoi, Ik heb de stap weer genomen om af te gaan vallen. In 2006 voor het eerst begonnen met Weight Watchers en dat is toen ook goed gegaan. Ben toen iets van 16 kilo verloren. Door de jaren heen zijn de kilo's er weer aangekomen en nu wil ik er weer iets aan doen! Gisteren het boek 'Bereik je ideale gewicht' van Sonja Bakker besteld en vandaag al binnen! Ben nu het boekje aan het doorlezen en ben van plan om a.s. vrijdag (9 december) te beginnen met dit dieet. Zijn er nog meer meiden/vrouwen die samen met mij mee gaan doen? Ga vrijdag op de weegschaal staan en ik denk dat ik wel zo'n 20 kilo kwijt moet .. Lijkt me leuk, gezellig én motiverend om hier met een paar anderen dit samen te gaan doen .. Ik ben benieuwd! Groetjes, Naatje
Nog helemaal niemand die met mij mee gaat doen Kan ik stiekem ook wel begrijpen zo voor de feestdagen .. Vandaag eet ik nog gewoon 'normaal' en vanaf morgen ga ik los Ben benieuwd!
Ik ben ook deze week weer begonnen met sonja! Maar ik heb het al eens eerder 3 maanden gedaan, dus ik rommel wel wat met de menu's . Maar heel veel succes!
@Wieneke; of ik in het nieuwe jaar begin of nu maakt ook niet zoveel uit. Alleen Eerste Kerstdag eten we bij mijn schoonouders. Ben dan wel van plan om mee te eten, maar dan met mate @melisa; oh wat leuk dat jij het ook weer hebt opgepakt! Hoe bevielen die 3 maanden je? Is het makkelijk vol te houden en boekte je veel resultaat? Dit is de eerste keer dat ik het ga volgen. Jij ook veel succes!
Succes! Knap dat je het nu aandurft, ik ga 2 januari pas weer beginnen met afvallen alleen dan via cambridge dieet. Ben eerder 20 kilo in 3 maanden afgevallen met sonja maar ik kan het nu helaas niet meer opbrengen...
Sonja is me goed bevallen, had zelfs af en toe te veel aan het eten... En hoe bedoel je shania, kun je het niet opbrengen?
Ik heb al een paar pogingen gedaan weer om sonja te doen. Maar ik hou me totaal niet meer aan haar menu. En het eten wat je opgedraagt word komt me de keel ook wel uit helaas. Het trekt me helemaal niet meer. Wel jammer want ik viel er goed vanaf. Ik heb op dit moment al zoveel dieten geprobeerd maar niks helpt meer. Ik heb echt nu een dieet nodig waar ik maar een bepaald iets mag en niet meer of minder. En dat is cambridge, mag je alleen maar shakes, repen, soepen meer niet.....
Dat heb ik ook met Weight Watchers. De eerste keer in 2006 is het heel goed gegaan. Toen ik weer wat aan was gekomen weer geprobeerd maar het lukte niet meer zo goed als de eerste keer. Ook de motivatie was op een gegeven moment ver te zoeken. Heb 1,5 jaar geleden ook een proteïne dieet gevolgd, maar dat hield ik na een ruime maand ook niet meer vol. Snakte gewoon naar normaal voedsel. Hoop dat ik langer blijf plakken bij Sonja, maar als we elkaar hier motiveren moet dat vast wel goed komen!
shania: daarom doe ik sonja wel via de site. Daar moet ik voor betalen maar krijg iedere week een aangepast menu. Als ik uit eten ga etc geef ik dat op, dan wordt mijn menu er op aangepast. Voor mij werkt dat gelukkig erg goed.
Oh kan dat ook! Ik ga eens online neuzen... Probeer het eerst wel bij mijn boek te houden (het is toch totaal nieuw voor me).. Vanavond eerst nog even friet eten
Dat is wel fijn! misschien had dat ook wel een optie voor mij kunnen zijn. Want die boeken komen me de neus uit.....maar goed ik ga eerst cambridge doen. Mocht dat niet lukken dan kan ik misschien altijd nog de betaalde versie doen van sonja!
Shania Naomi: en misschien hou je wel brooddieet vol ?? om de dag alleen maar brood eten liefst zo donker mogelijk nix erop he en de rest thee zonder suiker en water drinken en de volgende dag gewoon normaal eten ik ben daar nu al een week mee bezig en ben al 4 kilo afgevallen moet er nog 7 dan zit ik op de 70 kilo en als ik 70 heb bereikt dan wil ik nog 5 kilo wil graag weer naar de 65 kilo dus misschien hou je dit wel vol succes !! het blijft moeilijk hoor
Hmm dat dieet had ik nou net nog niet van gehoord! Bedankt ik zal me er eens in verdiepen! Enne succes zet mooi door meid!
Hier ook sonja bakker maar volg haar menu's niet precies,, ik kijk gewoon wat ik wel mag hebben en wat niet en flans zelf wat in elkaar waar ik zin in heb. Wel volg ik het 6 keer eten per dag. En het werkt wel want ik val wel af.. Toy toy dames *thumbs up* Succes!!
@citta; ik heb zo'n 1,5 jaar geleden ook het brooddieet gevolgd. Is inderdaad een aanrader als je van brood houdt! @DikkeBuik; oh wat leuk dat jij ook Sonja Bakker volgt! Het is mijn eerste keer dat ik dit volg dus ben wel van plan om me aan haar weekmenu's te houden. Wellicht dat ik na een paar weken wel mijn eigen menu's inelkaar ga zetten, maar dat duurt nog wel even... Vandaag mijn eerste dag Sonja en ik moet zeggen dat het me tot nu toe heel erg mee valt! Mijn avondeten was ook nog best wel veel, gelukkig Heb mijn tussendoortje van vanmiddag niet eens gehad misschien dat ik die straks nog wel neem want het is immers vrijdagavond (TVOH ).. Zou het wel leuk vinden als we elkaar hier een beetje op de hoogte houden van elkaar. Het maakt mij niet uit of je Sonja Bakker volgt of een ander dieet. Je motiveert elkaar zo ook Oja, vanochtend ook weer op de weegschaal gestaan en mijn einddoel is 20 kilo, maar doe het in fases; eerst de 75 kilo halen Succes iedereen!