N.a.v. het topic waar doodnormale dingen worden genoemd die je nog nooit hebt gedaan: welke niet-doodnormale dingen heb je nog nooit gedaan, maar zou je wel nog eens willen doen, leren of meemaken? Voor mij: - duiken - piano spelen - zangles - Italiaans spreken - in een raceauto over een circuit rijden - slipcursus - surfen - een echt lange reis maken van een paar maanden - Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Zuid-Afrika bezoeken - de kerstperiode doorbrengen met mijn gezin in Finland/Lapland in een blokhut in de sneeuw - een boek schrijven - echt heel fit en strak worden (never gonna happen ) - in een haaienkooi - op safari gaan
Naar Afrika, of in ieder geval een plek waar ik olifanten kan zien (buiten een dierentuin) En ik wil heel graag een keer spontaan het vliegtuig instappen voor een paar dagen weg haha.
Rijbewijs BE halen. Vloeiend Frans spreken. Engels studeren (als ik mijn leven over had mogen doen dan zou ik die studie hebben gekozen). Een jaar lang in de Alpen wonen, gewoon om daar alle seizoenen een keer mee te maken en eindelijk eens echt goed te leren snowboarden. Met het hele gezin een lange reis maken, Nieuw-Zeeland ofzo een maand lang. Een treinreis maken door Zwitserland. Een cruise door Antarctica. In een Lamborghini (mee)rijden. Een nestje kittens hebben. Een eigen huis laten bouwen.
Mijn droom is om naar nieuw Zeeland te gaan als onze zoon ouder is. Denk als hij van school af is omdat het daar in de winter zomer is. Je moet daar toch minstens een maand verblijven vind ik. Australië lijkt me ook geweldig om naartoe te gaan. En Zweden natuurlijk. Lijkt me ook een heel mooi land. Een reis naar de ruimte maar ik zal nooit 200 000 euro hebben om die ervaring op te doen.
First class vliegen met een Airbus A380 Maar goed een retourtje naar dubai kost al 15.000 euro. Dus die blijft denk ik zo lang als dat vliegtuig vliegt op mn verlanglijstje staan.
Wij vlogen met Emirates A380 naar Thailand. Tussenstop in Dubai, in Dubai kregen we te horen dat we wegens overboeking een upgrade hadden gekregen. First class! Echt wat een ervaring. Prachtig! Maar om er nu zelf zoveel extra geld voor neer te leggen, nee dat nu ook weer niet.
Sowieso pas doen als ze wat ouder zijn. Zo jammer als ze zich er niks van kunnen herinneren. Mijn man is als peuter overal en nergens geweest. Hij weet er uiteraard niks meer van. Zo zonde, vooral omdat je dat waarschijnlijk maar 1x doet.
Een eigen paard hebben Op een heel duur/goed paard rijden Vrij willen wonen Een studie volgen Galapagoseilanden bezoeken En het bed delen met Brad Pitt
Met een onderzeeër de Titanic "bezoeken". Dat lijkt me echt geweldig op een vreemde manier. In een huis/paleis van heel erg rijke mensen mogen kijken. En ook juist ergens in een sloppenwijk bij heel arme mensen om bv een tijdje vrijwilligerswerk te doen (daarvoor hoef ik urenlang te reizen van waar ik woon maar toch) Bepaalde verre landen bezoeken. We zouden ook graag eens naar Jerusalem willen om daar te kunnen bidden, maar helaas staan ze mensen met de afkomst van mijn man daar niet toe. Mekka en Medina hebben we al gezien dus Jerusalem zou het echt wel af maken. Heel slank en gespierd worden (niet dat dat ooit zal gebeuren hahaha).
Ik ben er ook zo een die hoopt het ooit voor elkaar te krijgen om fit en slank te zijn. Verder: Een tijdje in een grote stad in USA wonen; Een succesvol YT-kanaal hebben; Een lange Rail Away-achtige treinreis maken; Een boek schrijven; Een reis door Canada maken; Een tatoeage laten zetten; Iets maken dat mij overleeft (een kunstwerk of een liedje).
Oooh echt... #superjaloers Ik vind het een leuk vliegtuig. Heb vooral in het begin heel wat docu’s gezien toen ze hem aan het ontwikkelen waren en de aankopen bij lufthansa. Jammer dat er al zoveel ongebruikt staan weg te roesten So far altijd economy tussen het pleps gevlogen. Ergens zonde van het geld. Maar als ik ooit rijk ben...
Ik heb gezwommen en gedoken met walvishaaien en het was echt ontzettend gaaf De anderen staan ook nog op mijn lijstje.
Het noorderlicht zien zou ik ook heel graag willen. Een reis naar Japan en een reis naar China, ik wil graag de Chinese muur zien. Dat doen we als de kinderen wat groter zijn en het wat meer kunnen waarderen. Alle andere werelddelen heb ik al wel gezien maar reizen vind ik wel echt fantastisch dus dat doen we sowieso elk jaar. Maar nu de kinderen klein zijn wat dichter bij huis en wat kindvriendelijker. De pyramides bezoeken in Egypte. Is er nog niet van gekomen. Skydiven, als ik ooit durf. Mijn broertje heeft zijn brevet gehaald en als ik hem moet geloven is alleen uit een vliegtuig springen een fantastische ervaring. Emigreren naar het land van mijn man. Als de kinderen over 20 jaar ongeveer het huis uit zijn.
Een boek schrijven Verder heb ik heel veel bijzondere activiteiten die op mijn ''''bucket list'''' stonden wel uitgevoerd als twintiger. Verre reizen zijn sowieso niet mijn ding, want ik wil niet vliegen.