Hallo allemaal? Worden jullie hier ook ook zo depri van. Ik heb afgelopen maand voor het eerst met ovulatietesten gewerkt en voor mijn gevoel op de juiste dagen gemeenschap gehad en vandaag weer ongesteld geworden,Elke maand weer een teleurstelling en twijfels of het allemaal wel goed zal zit bij ons. Voor allen die al zolang wachten of veel langer sterkte en veel succes! Ik hoop dat het voor iedereen een vruchtbaar jaar zal zijn. Veel liefs Eveline
Hoi Eveline, Ik ben sinds eind september met de pil gestopt, en ook nog niet zwanger. Ik zit dan wel niet in de 8e ronde zoals jij, maar in de 5e. Dat komt omdat ik van die achterlijk lange cyclussen heb, waardoor we ook per jaar weinig kans hebben. Echt onwijs balen! Maarja, het schijnt vaak toch gemiddeld een jaar te duren, dus daar houd ik me maar even aan vast. Het is iedere keer iig weer ontzettend balen als het niet raak is. Vooral de 1e dagen van m'n ongi kan ik er erg verdrietig van zijn. Maar we houden de hoop erin hoor! Hopelijk is het snel raak bij je! Groetjes, Beep
Meiden koppie omhoog houden he Ik werd pas na 14 mnd voor het eerst zwanger helaas is dit misgegaan Nu zijn we alweer 34 mnd verder maar ook ik hou mn koppie omhoog Tuurlijk heb ik wel eens een dipje maar klim er ook gauw weer uit Het komt allemaal goed
Ja vreselijk dat we allemaal zolang moeten wachten, terwijl je het zo graag wilt. Het lijkt me fantastisch om zwanger te zijn en moeder te worden. Op het moment zijn er 3 vriendinnen zwanger en nog een aantal kennissen, overal om je heen zie je baby's en babyspullen, gek word je er van. Maar ooit komt de dag... liefs Eveline
Hoi Eveline, hier nog een die er zo van baald. Ik ga nu de 10e ronde in want voel mn menstruatie al weer opkomen. Ben dan ook goed depri de 1e dag, een dag erna gaat het dan wel weer. Ik gebruik ook ovutesten en klus dan op de juiste dagen. Ik weet dus in ieder geval dat ik een eisprong heb en heb ook mooie regelamtige cuclussen van 27 dagen.Gelukkig niet zo lang dus. Maar waar het dan aan ligt dat het zo lang duurt? Mn vriend heeft deze week wel zn zaakje ingeleverd om te controleren ben benieuwt wat daar uit komt. Krijg donderdag de uitslag al. Succes
Hoi Eveline, Ook van mij even een hart onder de riem. Wij zitten inmiddels in ronde 24 (?) weet het geeneens meer maar het is alweer bijna 19 maanden geleden dat ik gestopt ben met de pil. Voor mij is het ook frustrerend van tijd tot tijd. Probeer toch positief te blijven en gun jezelf dat jaartje. Wie weet komt het gewoon allemaal goed. Veel succes. Grt Vanilia
Hoi Misschien is het stom om dit te zeggen, maar ik vind het prettig dat dit soort topics worden geplaatst. Hierdoor weten mensen (waaronder ik, in de 10e ronde nu, grrrr) dat ze niet de enigen zijn.