Hallo dames, ik ben 2 dagen over mijn nod heen en heb de volgende symptomen. - opgeblazen gevoel onderbuik - het gevoel alsof er iets gloeit/branderig in mijn onderbuik. (herkennen jullie dit?) - Witte bultjes op tepelhof. wat onder de huid ligt. maar er tog meerdere van bij zijn gekomen dus geen talg wat uit de bultjes komen. (kan dit een symptoon zijn?) - meer aders zichtbaar op borst. - Meer gevoeligere tepels als normaal - Heel raar maar mijn navel kleur donker van binnen. nooit last van gehad - lichte ongi krampjes - Spierpijn aan mijn bovenbenen met name aan de binnenkant. - Erg warm hebben mijn temp ligt tussen de 37.4 en schiet soms uit naar 37.8 - steekjes baarmoeder - Al vanaf eisprong chagrijnig. Ik denk dat ik de innesteling gevoeld kan hebben. dit was een week geleden. ik dat dat mijn ongi doorkwam omdat ik ineens hevige ongi krampen kreeg wat 10 min. aanhield. maar tot nu toe nog steeds geen duiveltjes Verder heb ik 2 dagen geleden gevreeen met mijn vriend. hierbij heb ik donker rood bloed verloren. ik denk een inlegkruisje vol. na een uur was dit over en heb ik weer witte tot licht gele afscheiding gekregen. zou dit kwaad kunnen? zouden deze symptomen kunnen duiden op een zwangerschap? groetjes Amore
Het zou kunnen. Als je zwanger bent is je baarmoedermond heel gevoelig en kun je dus door te vrijen snel wat bloed verliezen. Ik zou zeggen waag eens een testje!!
bedankt voor de reactie! 2 dagen overtijd en een negatieve test! ik hoop dat mijn ongi uitblijft en later alsnog positief test. kan het dat ik te vroeg heb getest?