Mijn oudste gaat nu 2 halve daagjes naar de psz. Mijn jongste gaat in september ook 2 halve dagen. Ze zitten dan 2 maanden samen en dan gaat de oudste naar school. Nu is hier via de gemeente een regeling dat als je geen recht hebt op kot zij een deel vergoeden. Omdat ik niet werkte heb ik hier gebruik van gemaakt. Nu heb ik een baan gevonden ( eindelijk, YAY ) waarbij ik 1 a 2 dagen per week ga werken. Ook op 1 dag waarbij de kids naar de pzs gaan. Nu zag ik dat je dan ook geen recht op kot hebt als je kind naar de psz gaat. Nu vroeg ik me af of ik dan evengoed gebruik kan maken van die regeling via de gemeente? Als ik logisch beredeneer ga ik ervan uit van wel omdat ik geen recht op kot heb maar je weet het natuurlijk maar nooit. Iemand die dat wel weet?
Geen idee, staat op de site van de rijksoverheid Welke vormen van kinderopvang zijn er? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl Omdat er staat dat het via de gemeente geregeld kan/moet worden ga ik er maar vanuit dat ik het toch zo kan regelen. Ik weet dat ze het hier doen om de psz voor iedereen toegankelijk te houden.