Ik heb een vraag, onze dochter is na 20 rondes verwekt. Dit is altijd op de natuurlijke manier gebeurd, omdat we uit de familie wisten dat het niet zo makkelijk was. ze is eind juli geboren. Nu is de wens voor een tweede altijd sterk aanwezig geweest. Maar we weten echt niet wat we moeten doen. Opzich is het wenselijk om nog even te wachten, maar de wens en verlangen naar nog een kindje is veel groter. Nou zou het kunnen zijn, dat mijn baarmoeder wat naar voren ligt. (ik heb hierover ook nog contact met de dokter, maar wilde graag ook het advies van een verloskundige) Wat is jullie advies?
Hoi, Voor je lichaam is het wel pittig om binnen een jaar weer zwanger te zijn. je kan wat sneller klachten krijgen enje ijzer is vaak lager. Echte risico's zijn er niet. Houdt er wel rekening mee dat je nu wel ineens zomaar zwanger kan zijn en dat het niet heel lang duurt. Ze zeggen wel, 9 mnd zwanger en 9mnd ontzwangeren. Dat kan je ook nog aanhouden. Groeten Evelien
Dankjewel voor je tips. als ik zwanger raak (binnen of buiten de negen maanden) zal ik in ieder geval mijn ijzer in de gaten houden.