Veel drinken?? Negatieve test??

Discussion in 'Zwanger worden' started by shall, Dec 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shall

shall Lid

Dec 9, 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag gelezen op internet dat als je veel drinkt dat je testen negatief kunnen zijn, want ben al 25 dagen overtijd en mijn menstruaties blijven maar weg ;o Heb al 2 test gedaan allebei negatief maar ik heb dus gelezen als je veel drinkt dat test negatief kunnen zijn is dit waar want ik drink nogal veel op een dag en er komt allemaan maar negatief op mijn testjes terwijl ik nog steeds mijn menstruatie ni heb ?

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Je urine wordt er door verdunt; dus beïnvloed het wel de testuitslag. Maar ben je al wat langer zwanger dan is je test wel positief, al drink je wel veel. Althans, dat was bij mij zo toen ik zwanger was van mijn zoontje.
    Als je twijfelt, even een paar uurtjes niks drinken en niet naar de wc gaan, of met ochtend urine testen.

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Shall, eigenlijk zouden je testen nu gewoon positief moeten zijn aangezien je nu al zo lang overtijd bent.
    Ben je al bij de ha geweest?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Mee eens;)

5. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

Dec 8, 2011
    465
    0
    16
    Female
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Hoi,

zou even naar de HA gaan als hij weg blijft heb wel is gehad dat ik gewoon maand oversloeg.
    Maar met 25 dagen overtijd sluit ik mij bij de andere aan dan moet je met zelfs heel veel drinken je test al positief kunnen krijgen of je heb je ei echt veel later hebben gehad dan je denkt.

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi shall, ik las net je andere topic. Wanneer je niet ongesteld wordt kan het van alles zijn, en hoeft het niet specifiek met een zwangerschap te maken te hebben.

Ben het met de anderen eens, het beste is om naar je huisarts te gaan. Maak je dus niet meer gek met google ;) want zo raak je alleen maar meer van in de war.

Share This Page