beste uwv, ik ben in mei 2008 ziek geworden en in september in de zw terrecht gekomen. sinds april vorig jaar heb ik een ww uitkering ben ben ik voor 20 % afgekeurd. Nu begint het erop te lijken dat ik wellicht binnenkort geen ww meer heb omdat deze op is (loopt tot 8 april). helaas kunnen wij zonder mijn uitkering niet leven... is er een mogelijkheid om een andere uitkering aan te vragen? mijn man heeft wel een behoorlijk inkomen maar vanwege schulden houden we daar niet veel aan over. mvg marjolein
Beste Marjolein, Zoals je zelf aangeeft eindigt je WW-uitkering 8 april ivm het bereiken van de maximum duur van je WW-uitkering. Helaas betekent dit dat je na deze datum geen recht meer hebt op een uitkering bij UWV. De enige mogelijkheid is het aanvragen van een aanvullende bijstandsuitkering ( sociale dienst ) als je met je totale gezinsinkomen onder het sociaal minimum komt. Meer informatie over het aanvragen van een bijstandsuitkering vind je hier. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare