berekeningen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door moosh, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moosh

moosh Lid

15 nov 2008
    23
    0
    0
    hey,

volgens de calculator heb je op een bepaalde dag uw vruchtbare dagen en eisprong enzo, ma is dat dan alleen op die dagen da je zwanger kan worden? of kan dat dan eigenlijk op elk moment. want ik ben mijn pil vergeten te nemen de eerste twee dagen dat ik terug moest beginnen.

grtz

2. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik zou er niet teveel mee inzitten
    Normaal gezien is er de eerste 2 dagen dat je moest herbeginnen geen gevaar om zwanger te worden.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Juist wel. Niet dat je die eerste 2 dagen vruchtbaar bent, maar het kan wel voor zorgen dat de hormonen die in de pil zitten niet goed hun werk kunnen doen en dat je wel een eisprong hebt. Veilig doen dus!

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Volgens mij is het zo dat je inderdaad alleen maar zwanger kan worden op de (door bv de calculator) uitgerekende dagen.
    MAAR als je je pil vergeet wordt het een ander verhaal.
    Pil vergeten in eerste week, dan is volgens mij de pil NIET meer BETROUWBAAR deze maand.
    Als je een pil vergeet zou je zomaar een eisprong kunnen krijgen en ben je dus wel vruchtbaar (eisprong wordt door de pil tegengegaan)
    (correct me if i'm wrong)
    Dus dat betekent andere anticonceptie erbij gebruiken deze maand.

5. moosh

moosh Lid

15 nov 2008
    23
    0
    0
    ja dat kan maar dat is dan toch niet direct dat die eisprong komt? want ik had te laat ontdekt dat ik mijn pil vergeten was.
    grtz

Deel Deze Pagina