Berenpak van de Hennes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kussentje, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Kon me gisteren weer eens niet inhouden met shoppen en heb het berenpak gekocht bij de H&M, kennen jullie die?

Het is een pak aan elkaar, bruin en van een soort pluche, met de voetjes eraan, de handjes kunnen er ook in, en een capuchon met oortjes. Zo leuk! Waarschijnlijk zijn er ook mensen die het afschuwelijk vinden maar ik moest 'm hebben.

Nu is 'ie dus in bezit, maar ben me af aan het vragen wat ik er eigenlijk mee moet. Hij lijkt me te warm voor binnen, maar is het dan voor buiten? Maar wat doe je er dan onder? Alleen een romper is als je weer binnen bent niet handig. Want dan ligt de baby in alleen een romper op visite bijvoorbeeld.

Beetje een raar probleem, en eigenlijk is het niet echt een probleem, want ik had 'm toch wel gekocht. Te schattig gewoon!

Help :p.

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    hahaha... welke maat heb je gekocht? Je kan hem aandoen als je kindje in de draagzak zit. Of voor op de fiets (maar dan moet je al maatje 74 of 80 hebben gekocht). In de wandelwagen kan het ook gewoon hoor. Gewoon over de (dunne) kleertjes heen.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

haha, ik heb m ook gezien, heeeel schattig idd. mijn zwangere nicht heeft m gekocht.
    ik zou m lekker voor buiten bewaren in de winter, en dan met wat dunnere zachte kleertjes eronder.

4. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, heb maat 56 gekocht! M'n kindje wordt geboren in februari, ik dacht, dan kan hij/ zij 'm nog aan in de winter. Hij ziet er ook groot uit dus denk dat 'ie wel een tijdje meegaat. In ieder geval tot het niet meer zo koud is. Daarna lijst ik 'm in :)) grapje)

Maar eigenlijk zeggen jullie dus: als een soort slaapzakje gebruiken maar dan voor buiten?

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    toevallig heb ik er 2,maat 50 en 62. (voor mijn zoontje e nu gebruik ik ze weer)
    ik ben begin november uitgerekend (net zoals bij mn zoontje destijds
    ) en ik vond ze superhandig hoor. ze zijn niet zo zweterig want het is katoen. als je het nu aan wil trekken zou ik zeggen alleen een romper eronder aan doen,maar zodra het kouder wordt gewone kleding maar niet te warm.
    en trouwens gewoon in nekje baby voelen hoe warm hij/zij het heeft.

het zag er ook altijd schattig uit vond ik!

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Als winterjas gebruiken buiten. lekker warm voor de voetjes

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Je gebruikt het gewoon als een jas ( of skipakje )
    Dus gewone kleren aan ( romper, truitje, broekje, sokjes ) en dan als je naar buiten gaat de berenpak aan.
    Dus helaas is ie volgens mij alleen voor buiten ;)

Idd is het een ontzettend schattig gezicht!
    Ik had toen Erik ca 5 maanden was er ook een gekocht. Maar hij groeide zo ontzettend snel en het was zo lekker weer dat jaar dat ie hem maar 1 of 2 keer heeft aangehad.

Trouwens mijn man vond het een vreselijk ding! hihi :p

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

kijk eens goed, het pakje heeft ook een staartje :D

ik heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan ;)

9. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik heb hem ook! Zoooooo schattig! Ga hem als wagenpak gebruiken, denk dat het een ideaal ding is voor in de kinderwagen of maxi-cosi. Gewoon kleertjes enzo eronderaan en dan het pak aan als jas dus.
    Heb trouwens een maat 62 gekocht, hopelijk dus een tijd plezier van

En dat staaaartje bij de billetjes, zo schetig!

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik had hem ook, vond hem ideaal, en ze leek er zo schattig in. voorbuiten en in de auto ideaal, heerlijk warm met koude dagen

heb nu weer zoeist gekocht, alleen dan is ze gee beertje meer, pakt lijkt er wel veel op, dus ideaal voorop de fiets straks met koude weer

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik hem nog nieuw en ongebruikt liggen in maat 62, dus als iemand interesse heeft?? pb dan maar
    noooit gedragen helaas, mijn man had hem gekocht maar was al zo goed als te klein

12. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Met code 8333 krijg je op internet 50% korting op een product naar keuze uit de babykleertjes, dus ook op dat leuke berenpak! Geldig tot 31 december 2009.

13. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Leuk dat ik niet de enige ben die 'm leuk vind :)
    Ga 'm lekker vaak als jasje gebruiken dus.
    Jammer Marlett, dak 'm al heb... ga wel even kijken of ik nog wat leuks zie van de site!

Ja, en inderdaad... dat staaaaaaaaaaaartje!
    Echt raar, een topic over een berenpakje en dan zoveel reacties, zag m'n vriend echt zo kijken van: vrouwen!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik heb dat berenpakje ook gekocht, maatje 62.
    Vond hem zo lief!! vooral dat staartje en die oortjes!! Erg schattig!!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    #15 Lola1982, 20 sep 2009
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
    Bekijk bijlage 16572

Hier ook eentje gekocht vorig jaar!
    Ik gebruikte hem voor in de maxi cosi, gewoon over d'r kleertjes heen!
    De foto is dat we uit het ziekenhuis naar huis gingen! ;) (beetje groot dat ding! hahahahahaha!)

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik heb m ook van vorig jaar de grijze en nu heeft ie m pas aangehad!Zo schattig ga denk ik nog ee nieuwe kopen hihi

Hier het resultaat:

17. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh, wat schattig Lola en Debke!
    Hahahaha, lig dubbel hier!

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb 'm ook gezien 2 jaar terug.... ik vond 'm ook zó leuk! Maar ik had al een warm pakje en dat leek me wel genoeg, maar ik vond het moeilijk om het niet te kopen! ;) Overigens heb ik dat pakje wat ik al had haast nooit gebruikt, wat een gepriegel! Maar ik had maat 56 gekocht en Eva was al 53cm bij de geboorte en erg dik dus erg ruim was ie niet ;).
    Daarbij hebben we van Lodger een wrapper en dat is toch echt een stuk makkelijker...

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien gebruiken in de maxi cosi voor als je uit het ziekenhuis komt? Of ga je thuis bevallen?

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahahhahaha anders kan je hem ook nog egbruiken voor carnaval :p

Deel Deze Pagina