Easywalker sky DUO

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Milo, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden,

Ik ben op zoek naar ervaringen met de easy walker duo. Ik dacht (via ervaringen die ik had gelezen) dat dit wat voor ons zou zijn. Nu zijn we net bij de prenatal gaan kijken. En ik vond hem zo groot :) Nu ben ik zelf maar 1.60 mtr.
    Voordeel vind ik dat er wel een kinderwagenbak op kan. En dat hij nu goedkoper met de ING rentepunten verkrijgbaar is. Zijn er mensen die hem hebben? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn van harte welkom!

Alvast bedankt!

Groetjes Milo

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met deze duo wagen, we hebben de silver edition voor onze baby en peuter. Hij rijdt echt super, is niet breder dan een rolstoel, kindjes zitten en liggen er heerlijk in en hij is mooi om te zien! Wij hebben echt alles uitegeprobeerd, het comfort voor de kindjes stond voorop en vervolgens natuurlijk het comfort voor ons als ouders. Zowel ouders als kinderen zijn zéér tevreden. :D Hij is natuurlijk wat duurder, maar als je er een beetje zuinig op bent kan je hem tzt wel weer kwijt op MP voor een goede prijs. ;) Zie ook babykeur.nl

Deel Deze Pagina