Tja, vrouwen.....het blijven vreemde wezens!! Maarre....heb dat pak ook gehad. Gewoon lekker aan doen als 'jas' en dan mee in de wagen, met een dekentje erbij.
Kussentje.... Ik vind dat berenpak hartstikke komisch en ik moet er nog even over nadenken, maar denk dat ik 'm ook ga kopen.
Zag dat iemand zei in de draagzak....erg slim! Zat zelf al te denken wat ik Finn als het koud is aan moet doen met de hond uitlaten.... ik ga hem dus ook maar halen! thnx!
Aaaah schattig! Heb 'm vandaag ook gezien bij de H&M, maar Alyna is er te groot voor. (dat supermanpakje is ook heel erg leuk!!!En het ventje dat erin zit ook.)
Ik heb hem ook dat berenpakje!! Mijn zoontje wordt geboren in februari en mijn zusje kwam met dit pakje aanzetten. De kleine kan hem dus mooi gebruiken als een soort van jasje in de maxi cosi of kinderwagen..bijv.
zooo schattig eh heb em een paar weken geleden ook gekocht, in oostende, aan de zee, in de h&m. Mijne is wel int bruin, maar zo lief. heb maar het kleinste maatje genomen, en twijfel of het niet te klein gaat zijn. Ik beval in maart, en dan kan het nog wel is koud zijn, als je uit het ziekenhuis komt, dus als ik het dan kan aandoen zou wel schattig zijn! Kan bijna niet meer wachten om mijn kleine spruit erin te zien! mijn man vind het allemaal maar lachen, maar het is toch zooooo schattig
Oh ja die heb ik ook gezien.. echt grappig.. maar ik heb ook al een skipak, het wordt weer zo dubbelop dan. Ik ga maar voor dat bruine vestje dat er een beetje op lijkt
ik heb m gezien en vindt m super schattig! weet alleen niet welke maat te nemen.. beval als t goed is binnen nu en 3 weken.. weet dus niet wat voor maat de kleine strax in december/januarie enz heeft..
Nou mijn vriend vindt het berenbak helemaal niks...maarja, dat is dan pech hebben voor hem. Ik ga m toch lekker kopen
Ik moest even 10 keer nadenken toen ik deze zin zag...ik denk, wat bedoelt ze nu. Maar ik snap 'm. Meeten op z'n engels. Ik denk: wat moet ik nou in godsnaam gaan opmeten? Maar ja, dan doen we idd de berenpakken aan. Lachen...
Mijn dochter is nu 4 en halve maand en heeft maat 62/ 68. Ik zou zo`n pak dus graag in 74 willen maar kan het nergens vinden. (hoeft niet perse h en m) Jullie een idee?
Ja, hebbie 'm Neem je dan ook maat 56? Anders kan die van mij 'm bij de geboorte aan en die van jou pas in juni (niet dat we de berenpakken dán aan doen, das zielig!)