Berenpak van de Hennes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kussentje, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rian, ik weet niet of ze die maat hebben.. Op de site gaattie maar tot 62. Mocht ik bij de Hennes komen één dezer weken, en ze hebben 'm, dan haal ik 'm voor je ja? Dan PB ik je wel.
    En van 'n ander merk, weet ik niet offie bestaat.

2. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Rian, ik zat nog ff verder te kijken bij die kleine kleertjes, en kwam deze tegen: H&M Shop Online (en dan 2e pagina, die andere overall) Ook schattig, vind ik. Niet zo schattig als dat berenpak natuurlijk!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb 2 jaar terug zo'n pakje gekocht voor Eva bij de C&A en ik vond/vind 'm ook echt superschattig! Weet alleen niet of ze nu weer zoiets hebben, maar goed, zou je dus even kunnen kijken. Ik weet ook niet tot welke maat ze gaan.

4. Die is ook schattig! Ik heb van de week dat vestje gekocht, maar zag het berenoverall ook hangen, schattig hoor. Jullie kleintjes zullen er scheetig in uitzien :D

5. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ik had er eentje van esprit gekocht toen ik zwanger was, maat 62, mijn zoontje is van begin januari. Nooit aan gehad, veelste groot. Toen hij hem eindelijke paste was het 25 graden. Vond ik heel jammer, want hij was echt superschattig.
    Nu maar in een doos opgeborgen, mss voor een volgend wondertje :).

6. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hans textiel heeft ook skipakjes met oortjes erop. En helemaal niet duur!

7. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ik heb al een tijd geleden ook bij H&M een pakje gekocht.
    Is wel een los broekje/vestje. Wit broekje met voetjes en een wit met bruine koeienvlekken vestje, hier zitten ook van die oortjes aan. Erg schattig! Mijn vriend vindt het overigens niet leuk, eerder afschuwelijk haha!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Voor degene die een meisje krijgen/ hebben, ze hebben nu ook een wit jasje met kapuchon, met daarop oortjes en een roze strik (hello kitty).

Zooooooooooo schattig!!!

9. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Was gister bij de prenatal en zag nog zo'n soortgelijk pak, van Mexx geloof ik, en die was wel in iets grotere maatjes (voor Rian bijvoorbeeld :))

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

#50 SeaShell, 26 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2009
    kan nergens op de site vinden waar ik de kortingscode in moet voeren? bij mij staat er korting: -

edit: denk omdat ik nieuwe klant ben?

pas wel op met de kortingscodes.. vaak moet je achteraf toch nog het volle bedrag betalen omdat de codes eigelijk niet mogen

http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/100487-nieuwe-kortingscode-h-and-m-6.html

11. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ben van t weekend in de stad geweest en niets kunnen vinden helaas. Kijk nog even verder!

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Leuk he!!! Wij hebben zowel het berenpakje als de superman pyjama hoor :D Beide te zien in banner!
    Het berenpakje hebben we hier trouwens echt maar 2x aangehad, veels te warm (thije is van februari en pakje kon ie gelijk aan, was mt 56)

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier nog ff de berenfoto in het groot

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    En Superman :D

15. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    @rian: zag dat berenpakje nog online te koop was en heb het ook al op marktplaats gezien.

16. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ marlett..

thnx voor de tip van die kortingscode! Meteen gebruik van gemaakt! Heb het hello kitty pakje besteld met oortjes op de capuchon.

@ Berenpakje...

HEEEEEEEEEEEEEEL CUTE, heb er mee in mijn handen gestaan, maar toch niet gekocht. Omdat ik geen idee had hoe te gebruiken, voor binnen te warm en voor buiten heb ik de maxicosi voetenzak en lodger wrapper. Maar neemt niet weg dat het erg leuke kiekjes oplevert!! :D Maarjah met 50% korting.. hihi helaas heb em al verbruikt :D

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.812
    9.319
    113
    Gelderland
    Ik heb het berenpakje vandaag gekregen van mijn collega! Echt super schattig! Ons kindje wordt verwacht in januari ze heeft maatje 50 gekocht. Denken jullie dat dit goed is of zal ik hem ruilen voor een maatje groter?? Ik vind hem er wel ruim uitzien.

Dat staartje achterop is zo schattig:p

liefs Luna86

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind dat altijd lastig, Eva heeft de eerste week een paar kleertjes in maat 50 aangehad, maar dat was eigenlijk al te klein, dus ik zou zeggen, ruilen voor maat 56. Maar ja, straks krijg je een klein kindje en kan je kindje met 4 maanden pas in het pakje en dan is het zo warm ;). Dus toch maar maat 50 houden denk ik dan....

19. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik zit nu ook te twijfelen over de maat. heb mt 62 besteld, mijn kindje komt half februari. Dus denk nu toch dat ik er handiger aan doe om 56 te bestellen.

Milan was erg groot bij de geboorte en veel pakjs mt 56 waren al aan de krappe krant. Nu krijgen we een meisje, die zijn vaak wel wat kleiner toch?

20. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marriedgirl, wat een SCHATJE :) :)

Deel Deze Pagina