Hallo! Voor mijn dochter ben ik op zoek naar neppe uggs, dus geen echte maar schoenen die erop lijken. De echte schoenen doen toch wat te zeer in de portemonnee En ook heeft ze nu natuurlijk amper schoenen aan. Het is echt voor in de wandelwagen, nu sokjes net te koud zijn en het dekentje van de wandelwagen te warm. Wie o wie kan mij helpen?
Ik weet niet waar je woont, maar in Rotterdam (bij Alexandrium) heb je de Primark. Daar zijn ze te koop voor 3,00. Ik heb ze ook alvast gekocht
Ff off topic: Wij hebben de echte uggs gekocht in OZ. Toen wisten we nog niet zeker of ik zwanger was en nu blijkt het een jongetje te zijn. Vinden jullie het kunnen voor een jongetje?
bunnymoeder, het zoontje van een vriendin heeft ze ook. in eerste instantie dacht ik kan dat wel, maar waarom niet? ik vind het hem leuk staan!
@Bunny...Finn heeft ze ook hoor! Cadeautje van mijn vriendinnetje die in Australië woont...daar dragen alle kindjes ze zowat volgens mij! Ik vind het helemaal stoer staan! Ze zijn nog wat groot nu... Zal wel eens kijken of ik een foto kan maken!