Klein meisje in groot bed..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Huismus, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Mijn kleine meisje ligt vannacht voor het eerst in haar grote prinsessenbed.. ben zo trots op haar.
    Vandaag hebben we 'm in elkaar gezet. Het was de bedoeling dat ze er aan kon wennen, terwijl ze nog in haar ledikant zou slapen, maar ons kleine meisje besloot anders. :cool:
    Ze wilde in het nieuwe bed slapen en tot nu toe gaat het goed. Nadat ze een goed gesprek heeft gehad met haar knuffels, is ze gewoon lekker gaan slapen. :)
    Toch vinden papa en mama het wel spannend hoor.. vooral omdat ze er dus zelf uit kan en er eventueel uit kan vallen, maar daar gaan we maar niet vanuit.

Hopelijk slapen we zelf ook rustig! ;)

Liefs Huismus

2. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    ooohhh huismus wat spannend. Kleine meisje worden groot. Maar wat is ze snel met een groot bed? Onze zoon van 3 ligt nog in zijn ledikant en zijn nieuwe bed is net besteld.

Laat je morgen even weten hoe het gegaan is en misschien kan je een foto van het bed plaatsen, wat is het voor bed?

Succes vannacht met zelf slapen.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Als je bang bent dat ze eruit valt; heb je geen verhoging aan de zijkant? En anders kun je het ledikantmatrasje er naast leggen of een kleed?

Wel goed van haar, tjonge jonge! Over 2 mnd ga ik het proberen. Er passen geen 2 bedjes in haar kamer dus ik doe het ledikantje weg en kijk hoe het gaat.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow wat leuk huismus! spannend! ben ook benieuwd hoe het gegaan is!

Ik weet ook niet wanneer onze man groot genoeg is om naar een groter bed te gaan nu ik zwanger ben.. hopelijk nog net voor zijn 2de verjaardag! ;)

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Het was ook nog niet de bedoeling dat ze erin zou gaan slapen, maar ze wilde het zelf, dus dachten we, laten we het maar gewoon proberen. Vannacht om 04.00u is ze uit bed gevallen.. ik moest eerlijk gezegd wel lachen, tuthola.. ;) :)
    Ze was wel geschrokken en hebben haar maar voor de rest van de nacht in haar ledikant gelegd.
    Zijn vandaag even naar Ikea gereden voor zijsteunen, dus nu is de kans dat ze uit bed valt wel heel klein.

Vind haar ook wel stoer hoor, ze doet het toch maar gewoon. Had niet verwacht dat ze meteen in haar nieuwe bed wilde slapen, het was gewoon de bedoeling dat ze er aan kon wennen. Blijkbaar vindt zij dat niet nodig, lekkerding. :)

Liefs Huismus

Deel Deze Pagina