Heyyy Mijn zoontje van een half jaar heeft een heel klein beetje berg (echt maar heel lichtjes)... Nou staat er bij de haarlotion, niet gebruiken bij hoofdhuidirritatie... Mag je het dan met berg niet gebruiken? Of is dat geen irritatie... (Ik vind het zo leuk om zijn haartjes wat stoer te doen... ) Groetjessss
hoi youame had heel veel berg nu nog een heel klein beetje op der voorhooft k heb het gewoon gebruit en nu is de berg weg omdat het ook wat vetter is
Esmée heeft ook een tijdje berg gehad en toen ben ik haarlotion van Zarqa gaan gebruiken. Op de verpakking staat dat het ook berg tegengaat en voorkomt. En het ruikt heel lekker!
Jep Jonathan had het ook. Echt heel erg veel, juist met olie schijnt het beter te gaan. Ik had van die pads van zwitsal...Daar ging het goed van weg. Nu heeft hij er nog een beetje last van, alleen op zijn fontanel. Maar daar ga ik niet te veel aan peuteren.
Mag ik vragen welk merk jullie hebben dan? Ik heb ff snel bij de zwitsal wat gelezen gewoon ff snel in de super... Daar stond (meen ik) niet bij dat het ook berg tegen gaat.... (maar dat weet ik niet zeker!) Thanks, en 1 keer raden wat ik morgen ga halen....
Nee, de haarlotion van Zwitsal gaat geen berg tegen, maar die van Zarqa wel (staat tenminste op de verpakking en bij Esmée hielp het echt!).
waar koop je die van zarqa? Ik heb de pads van zwitzal omdat het bij niels ook op zijn voorhoofd en neusje, wenkbrauwen zat. Daar kon ik geen olijfolie smeren. Door de pads is het n helemaal weg maar een haarlotion is wel lekker
Zarqa is te koop bij de reformwinkel. Toen de berg het ergste was deed ik het ook insmeren met olijfolie of Zwitsal pads en na een paar uur intrekken het ergste eraf schrapen met een kaart. Dan lekker de haartjes wassen en Zarqa erop.... Weer heerlijk fris! Na een paar weken was de berg verdwenen!
toevallig gisteren aan HA gevraagd. Liever niet haarlotion droogt in. liever de berg vet houden. Creme ofzo erop. ik deed weleens bepanthen erop voor slapen,echt vettig helpt goed, alleen haar zo vet. daarom voor slapen en smorgens effe wassen ofzo. pads van eros helpen ook en zijn ook nog goedkoper. groetjes
soms heeft saf last van berg, dan doe ik hem in bad, met wat shampoo even in laten trekken en dan met het kammetje voorzichtig erover heen en dan laat het al los. omdat die veel haar heeft, gaat het dan allemaal in zijn haar zitten en dat moet ik dan met een fijn kammetje uitkammen. ik doe hem dan altijd in het badzitje, dan heb ik mijn handen vrij en is voor hem ook prettig. hij vind het niet vervelend. en ik heb haarlotion van de da, en daarop staat ook dat het helpt tegen berg. hij heeft nu zijn hoofdje weer lekker schoon
Ik gebruik de pads van Hema en dat werkt prima! Bij de meiden werd berg meestal erger met haarlotion, dus nu gebruik ik het niet