berg, stinkt dat naar kaas?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Shaylen, Dec 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja, kom ik weer aan met mijn vragen! :D
    ik ruik steeds zo´n kaasluchtje als ik mijn meisje oppak, echt niet fris, ze heeft berg op haar hoofdhuidje, kan dat het zijn?
    het zijn toch niet nu al haar voetjes? :p

ik heb overal geroken maar kan het niet ontdekken, het is meer een vlaag af en toe, ze is wel heel ziek geweest trouwens.

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Zijn het niet de oortjes? :D
    Geen idee of berg ergens naar ruikt eigenlijk...

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oortjes kan ik ook nog even gaan ruiken, hihi, dank je! ze zal wel denken, wat doet mama in 1 keer raar :D

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik denk eerder dat ze dan ergens een smetplekje heeft. Dat wil wel achter de oren, in de keel/nekplooien of waar ook maar huidplooien zitten. Dat wil wel gek ruiken.
    Berg ruikt volgens mij niet..

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hmmm, dan moet ik zometeen maar even op zoek, ze gaat zo toch in bad, kan ik even lekker plukken en zoeken :)

6. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    idd achter de oortjes of ergens in een plooitje een smet plekkie!...(hier meestal achter of aan de bovenkant van de oortjes)

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

heb het gevonden, het plooitje in haar nek, aan de slag met zinkzalf dan maar, bedankt!

8. Terra

Terra Bekend lid

Dec 22, 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    als ik even door mag gaan over geuren...

mijn zoontje ruikt naar chocola :p eigenlijk onmogelijk dat een mens daarnaar ruikt zonder chocola gegeten te hebben.
    ik denk dat het dus zijn berg is, daar zit duidelijk wel een geur aan! maar kan ook een comi van berg en zweet zijn.
    ik vind het niet erg, ben allergisch voor chocola maar ruiken is natuurlijk heerlijk, hahaha :D

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

@terra, dat is ook raar inderdaad, ik zou niet weten waar dat van komt, hopelijk herkent iemand dat hier op het forum.

balen zeg, dat je allergisch bent! grrr :D

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Alleen als het dicht is he.. Als het smetplekje open is, dan moet je geen zinkzalf/sudo smeren.

Vooral goed afdrogen dus, en hier droogden we overdag ook regelmatig zijn keel even af, omdat hij een periode best wel kwijlde.

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nou je het zegt, ze kwijlt de laatste tijd heel veel, tandjes denk ik maar dat weet je altijd pas achteraf met tandjes.

okay alleen goed drogen dus, thanks!

12. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Hier een enkele keer achter de oren een vreemd geurtje geroken (geen aangename geur). Met een droge doek schoongeveegd en beetje lotion uitgesmeerd. Ik zie en ruik niets meer sinds ik dat heb gedaan (keer of 3). Met zie bedoel ik dat t wel vies leek achter de oortjes.

Ik zou ook aanraden na t wassen van je kindje goed afdrogen vooral in de nekplooien, achter de oren. Succes!!

13. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    nek schiet me als eerste binnen...lekker wat kwijl/spuug tussen de plooitjes...of wat eten in bewaard:D

14. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahaha, ja en helemaal na een koekje! :D

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    het scheelt ook dat wanneer kinderen ziek zijn/worden, dan ruiken ze vaker 'anders' of 'raar'. Ik merk het altijd meteen bij mijn eigen kindje maar ook bij kids op het kdv.

16. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

is dat zo? want daar dacht ik stiekum ook wel even aan omdat ze behoorlijk ziek is geweest en nog steeds een beetje is.
    misschien toch iets andere huidsgeur dan? dat plooitje in haar nek was niet open trouwens, daar heb ik nog even goed naar gekeken.

Share This Page