Mijn zoon is nu 4 maanden oud, en we bakeren hem nu 4 weken in en laatst hebben we het een nacht niet gedaan ivm inenting, maar de hele nacht wakker gelegen. Nu heb ik gelezen dat je na 6 maanden niet meer mag inbakeren wat moet ik dan doen, heeft iemand hier ook ervaring mee
Ik weet niet welke inbakerdoek/zak je gebruikt, maar ik dácht dat je ook zakken hebt waarmee je het inbakeren langzaamaan kan afbouwen. Dus dat zijn de gewone zakken maar dán die je zó kan toepassen dat 1 arm er uit kan. Omdat ze idd gaan draaien is het gevaarlijk om ze helemaal in te bakeren.
Wij hebben Sven een tijdlang ingebakerd en hebben het sinds een maand afgebouwd. Eerst alleen niet overdag en toen dat ging 's nachts ook gestopt. Sven heeft heel veel aan regelmaat gehad. Nu slaapt hij zelf heel makkelijk in. Ik was er ook bang voor. Maar wij zijn h et dus gewoon overdag gaan uitproberen. En misschien was je zoontje ook niet helemaal lekker van de inenting. Ik had trouwens ook een Pacco inbakerdoek.
wij hebben tot 9 maanden ingebakerd. het afbouwen lukte bij mathijs ook niet en met 9 maanden gaf hij zelf aan het niet meer nodig te hebben en dat klopte idd. hij kon zn hoofd gelukkig goed optillen al lag hij op zn buik, maar hij rolde eigenlijk nooit naar zn buik
bedankt voor jullie reacties, wij gaan het zo lang mogelijk proberen totdattijn aangeeft dat hij het niet meer nodig heeft, mijn vader heeft 2 schuimrubberen driehoeken gemaakt net zoals de babysleep en daar ligt tijn in zodat hij nooit door kan draaien, dat geeft wel een prettig idee.
je hebt de Bakerzak. Daar mogen ze in principe langer in. Wij hadden hem ook. Niels rolde alleen met 3 maanden al om en toen heb ik hem er niet meer in gedaan. Bij ons op het cb is er een kindje overleden doordat ie omgerold was terwijl hij ingebakerd lag. Normaal heb ik niet zo veel met die verhalen maar in je eigen dorp is wel erg dichtbij. Dus met 3 maanden in een slaapzakje gedaan en toen sliep hij wel korter en minder, maar goed hij is er nog. Nu ligt hij in de safetsleep en dat gaat eigenlijk heel goed.