Mijn dochtertje heeft ontzettende last van berg. Haar hele hoofdje zit vol, maar ook haar voorhoofd en wenkbrauwen. Nou smeer ik dit een paar keer per dag in met druivenpitolie zodat het week kan worden en in badje met een hydrolfielwashandje zachtjes erover. Er zijn een heleboel middeltjes tegen berg op de markt. Maar werkt dit nou echt beter? Of is het gewoon geldklopperij en doet het ook niet meer dan alleen week maken? Ik gebruik graag alleen natuurlijke producten. Iemand tips/ervaringen?
Hier bergzalf van Dr. Leenarts gebruikt. En echt een super middel! Maar is niet natuurlijk ben ik bang
Ik heb ook een tijdje olijfolie gebruiktmaar dat werkte gewoon niet. Dr leenarts bergzalf wel dus zou die probereren.
Ik smeerde het 2x per dag in met olie en om de drie dagen ging ik er zachtjes overheen met m'n creditcard.
Dit... Babyolie erop, paar uur in laten trekken, pasje erbij en schrapen maar... Wel zachtjes natuurlijk
Kokosvet avond voor slapen gaan en met luizenkam weg kammen de volgende dag. Werkte hier beter dan dat spul van dr Leenarts en is volledig natuurlijk.
Baby olie op het hoofdje smeren voor ze gaat slapen, mutsje eroverheen en de volgende ochtend met een babyborsteltje voorzichtig borstelen, komt het zo los.. Tenminste, dat deden wij bij ons zoontje toen hij klein was..
Zalf van dr. Leenarts!!! Ik was zelf verbaasd over de goede werking hiervan. Alles in één keer weg, zonder met een kaart te hoeven schrappen ofzo.