Ik heb net een topic geplaatst 'dringend advies gevraagd slaapdrama's' en ben toen eens gaan google'en op 8 maanden sprong. Nu heb ik het idee dat dat misschien de reden is dat mijn kleine vent ineens een draakje is geworden snachts. Nu ben ik benieuwd, wie de 8 maandensprong al hebben gehad en hoe dat bij jullie kindjes ging en hoe lang het duurde..
nou mijn zoontje zit er echt nog middenin, slecht in slaap komen in zijn bed.... raakt helemaal overstuur...en s'nachts wakker worden om 1 a 2 uur en krijg hem dan weer moeilijk in slaap terwijl ie hartstikke moe is. Tis echt een drama en al 3 weken lang.
Hmm idd de 8 maanden sprong, had al gereageerd op je vorige topic, maar de 8 mnd sprong is een vervelende sprong. Heb het net achter de rug gelukkig, maar dat was ook ellende 's nachts en enorm dwars zijn met van alles... Leert je zoon nu ook veel nieuwe dingen? mijn zoontje ging in die tijd: kruipen, zelf zitten en zelf staan... dus heel wat nieuwe dingen, logisch dat ze dan ff van slag zijn toch? Nu is het weer rustig, eet weer goed, wil weer slapen en kan weer heerlijk spelen ipv. jengelen en dwars zijn