berg

Discussion in 'Baby en dreumes' started by elsie22, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat kan je doen tegen berg?

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    niet teveel shampoo gebruiken wij raden aan om maar 1 keer in de week shampoo te gebruiken

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

oke dankje:) doe het nu 2x ofzo maar 1x is dus prima.

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    bergpads helpen hier goed, 's nachts in laten tekken en 's morgens eruit wassen..

5. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons moppie heeft ook nog berg. Heb het echte gelige aan de voorkant heel zachtjes met mijn nagel eraf kunnen halen. Ging heel makkelijk! En ik heb eens een tip gehad met olie insmeren en dan in bad met een washandje zachtjes over het hoofdje en veel borstelen.

Nou dat heeft allemaal niets geholpen, ze kreeg er alleen een vette kuif van haha.

Misschien toch maar die pads proberen.

6. Mamalief

Mamalief Actief lid

Jun 14, 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL

Hier heeft crème van Neutral goed geholpen. Crème tegen snel geïrriteerd en droog huidje.

7. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de website van Neutral kun je proefpakketjes aanvragen! Zojuist besteld.

8. tulip

tulip Niet meer actief

hier hielp goed om haarolie erop te smeren, een half uurtje in laten trekken en dan met een hydrofiel washandje kun je het er zo afvegen.
    Ze had het ook niet heel erg hoor, misschien scheelt dat ook.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb ook een proefpakketje van neutral besteld.
    bij sam is het niet heel erg gelukkig.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik wil niet gaan knoeien met olie want Irem heeft best veel haar. Ik kam het elke dag tegen de haarrichting in en dan komt er ook best wel wat los.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik doe er helemaal niks aan. Mijn moeder (past op op vrijdag) kamt er wel eens wat uit, maar aangezien Ayla een hele bos haar heeft ga ik echt niet aan de slag met olie enzo. Het gaat vanzelf wel weer weg.

12. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Bij Andy zit het alleen tussen zijn wenkbrouwen, op zijn voorhoofd zegmaar.
    Hij gaat zelf vaak met zijn handjes in zijn gezicht, dus dan worden het allemaal witte velletjes. ik doe er dan een beetje bodylotion op.

13. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Levi heeft het ook gehad, was eerst een hele droge plek boven op z'n hoofdje en later werd dat dus berg.
    Ik smeerde bepanthen op! Dat masseerde ik op z'n hoofdje, haartjes waren nog niet lang en vol, dus dat lukte wel. En dan met een borsteltje kwam het los. Heb dat maar een paar x hoeven doen.. Toen was het weg! En is niet weer terug gekomen!

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Hier ook een mannetje wat er erg last van heeft gehad. Heb echt bijna alles geprobeerd en niets hielp. Heb er toen niets meer aan gedaan en langzaam aan werd het steeds minder....zou dus zeggen doe niks, het gaat vanzelf over!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

bedankt voor de tips! het is hier niet zo heel erg gelukkig.

16. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Sil had het ook bovenop zijn hoofd (niks aan gedaan, ging vanzelf weg) en bij zijn wenkbrauwen. Dat laatste had ik nagevraagd of het berg was, want ik dacht van wel, maar de HA-assistente zei dat dat niet kon. Nou ja, wist ik veel, dus ik heb er steeds weer en wind-balsem van Weleda op gesmeerd en toen was het na 3 dagen weg. Achteraf bleek het wel berg te zijn, maar het was dus wel weg, hahaha! Mazzeltje voor ons ;)

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Om het te voorkomen adviseerde mijn kraamhulp om elke dag het hoofdje te borstelen, ook al heeft het kindje weinig haar.
    Na het borstelen smeer ik haarlotion in het haar.
    Ze heeft wel eens droge velletjes op het hoofd en dit is ook meteen weg. Zou ook niet met olie gaan lopen knoeien. Haarlotion kan ook heel goed.

18. redchevy

redchevy Actief lid

Aug 23, 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    `s avonds voor het slapen lekker olie op dr bol...goed inmasseren.
    `s morgens lekker in bad en 2 x dr haar gewassen met baby shampoo.
    Goed borstelen 2 x per dag en na 2 dagen was het volledig weg.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik gebruik idd ook haarlotion en borstelen. het zal ook vanzelf wel weer weg gaan.

Share This Page