berg

Discussion in 'Verzorging' started by stamboom, Jan 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Inderdaad met babyolie en dan nachtje laten intrekken. Vervolgens goed shampoo inmasseren en dit tweemaal per week.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jamie had het tot twee weken geleden ook, maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat hij het nu niet meer heeft (even afkloppen, want het kan altijd nog terug komen heb ik gehoord...). Heb ook zijn berg 's avond met baby-olie ingesmeerd en de volgende dag met een zacht borsteltje losgekregen.

3. Es1981

Es1981 Actief lid

Kan het eigenlijk kwaad? Lotte heeft het ook een beetje, maar die heeft zo veel haar dat je het niet ziet

4. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er niks op gesmeerd of wat dan ook. En het is vanzelf overgegaan :D

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Yassir heeft nog steeds last van berg. Ik doe het elke dag insmeren met olie en als het weg gaat dan is het ook weer de volgende dag weer terug. Ik snap er niets meer van.

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Gisteren weer olie ingesmeerd en zachtjes weg gehaald met een kammetje. Volgende ochtend zat het er weer op. :x

7. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    wat wij bij de mensen in het verpleeghuis doen is het hoofd insmeren met zoete olie en inmasseren een nachtje inlaten trekken en smorgens onder de douch goed haren wassen. vaak helpt dit wel. voor zoete olie zou je ook baby olie kunnen gebruiken.

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb ook zoete olie geprobeerd maar tevergeefs help dit ook niet. Ik zag net dat er klein beetje berg op zijn voorhoofdje zat. Ik heb net ook weel babyolie op zijn hoofdje gesmeerd.

9. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    hier is het ook nog steeds niet weg hoor :( heb vanalles al geprobeerd het lijkt vies maar ik laat het maar zo het gaat vast ooit wel over :)

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Kan het zolang blijven? Ik zie dat Yaline 1 jr is.

11. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    Yep hier wil het niet weg en Yeline is al 13,5 maand. Ik dacht ook dat het naar een paar maanden weg ging maar hier helaas niet.

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Oh me HA zei dat het met 1 jr wel moet verdwijnen niet dus.

offtopic: Layla is een arabische naam, hoe kom je bij die naam als ik vragen mag?Ikvind hem zelf ook heel mooi. me vader wilde me ook Layla noemen. Me moeder hanan dus me moeder mocht kiezen.

13. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    zag de naam Layla staan in de namenboeken vind het een prachtige naam mn zusje heet Delilah ook zo mooi. Toen ik de naam zag was ik gelijk verliefd erop we zaten ook eerst erg te twijfelen wat de roepnaam werd maar het is uiteindelijk toch Yeline geworden maar ik gebruik dr volledige namen Layla Yeline eigenlijk overal bij omdat ze zo mooi zijn.

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Het idd een hele mooie naam, wist je dat Delilah ook een arabische naam is. De naam Delilah heb ik vaker gehoord.

15. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
  16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman heeft het opeens ook weer erg. Het is ook erg hardnekkig deze keer, die pads van de HEMA helpen niks. Ik heb nu babyolie erop gedaan gisteravond en vandaag laten intrekken. Strakjes was ik haar haren, dus dan zullen we eens zien. Ik heb het wel gekamd en geborsteld net en er lieten een heleboel schilfers los.

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Wat ik nu elke dag doe is insmeren sochtends en savonds met babyolie en het helpt echt. Het is niet ineens verdwenen maar het is zeker minder.

Misschien kan je dat proberen.

18. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Probeer eens insmeren met vaseline en de volgende dag eraf schrapen met een anzicht-of speelkaart.

19. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Jeukt berg ook? Het laat nu behoorlijk los en Lynn zit telkens op haar bolletje te krabben.

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Uhm geen idee, maar het CB zei dat ze er geen last van heeft... Maar als het los gaat laten kan het natuurlijk wel gaan kriebelen. Hanan, ik smeer het alleen in voordat ze in bad gaat anders ziet haar haar de hele dag zo vettig uit haha

Share This Page