Wij hebben een paar weken geleden geweldige foto's laten maken van ons zoontje, en nu wil ik graag een mooie afdruk op canvas laten maken. Dat kan natuurlijk op heel veel plaatsen en tegen 100 verschillende tarieven, dus ik ben benieuwd waar jullie dit hebben laten doen, wat je hebt betaald en of je tevreden bent met resultaat? Andere leuke tips over vergrotingen of manieren van afdrukken zijn trouwens ook welkom!
Ik bestel altijd bij herinneringen op linnen, altijd goede service en niet duur. Heb al een keer gehad dat de foto niet mooi was afgesneden door mijn eigen schuld, kreeg binnen 2 dagen een nieuwe thuis gestuurd (kosteloos)
Hier ook herrinneringen op linnen. Heb twee afdrukken van 90x120cm en die zijn super! Ondanks dat ze dus zover zijn uitvergroot.
Hoi, Ik heb zelf ook goede ervaringen met herinering op linnen. Maar daarnaast heb ik ook wel canvassen besteld bij de wij fotoservice. Misschien dat je daar ook een kan kijken. Let hier wel op de verzendkosten, die kunnen nog wel eens oplopen. Veel succes met het rondkijken! Groetjes Mariska
Hoi, Ik bestel ze altijd bij de canvascompany. Goede kwaliteit, snelle levering, prijzen verschillen per grootte. Ze hebben website dus je kan altijd even kijken. Succes. Groetjes