hallo,, Damian heeft last van berg op zijn hoofd en met het warme weer gaat het zo jeuken en krabbelt hij er aan maar ik ben zo bang dat hij zich open haalt (lange nagels (zie andere onderwerp) hoe kan je het weg halen? groetjes
hoi hoi, Ik heb de berg ingesmeerd met wat olie en toen met een aanzichtkaart kon ik het er zo af "schrapen " , zo hadden ze t mij verteld en zo ging het ook vrij vlot weg. groetjes Nian
ik smeerde het hoofdje heel dik in met olie, nachtje op laten slapen (hoofd op hydrofiel luier). Volgende dag in bad, en haar met shampoo inzepen met behulp van borsteltje. Draaiende bewegingen maken. Het is dan direct weg.
idd gewoon lekker insmeren met olie lekker een nachtje in laten trekken en sochtends wassen het was bij faytje zo weg!
Ik heb er niks aan gedaan en toen was het ook binnen een paar dagen weg Fynn had het echter ook op z'n wenkbrauwen en die heb ik ingesmeerd met Weleda wind & weerbalsem en dat werkte perfect.
Ik gebruite die pads van zwitsal voor berg, maar dat stinkt ontzettend... Echt heel erg vies Maar ze was er zo vanaf
dit hadheeft terence nou ook. hij heeft het heel erg ectreem gehad toen was het weg sonder het douche met papa,sproeier erop. en nu komt het weer. heel licht maar je ziet het wel weer. zal ook moeten gaan kijken voor het wonder pul bij de drogist.?