M'n dochter heeft nog steeds veel berg op haar hoofd. Het lastige is dat ze nog meer haar heeft! Dus goed insmeren met olie en eraf 'schuren' met een kaart oid gaat niet. Iemand een tip hoe ik dit wel kan wegkrijgen?
ja, ik heb in een ander topic van dit forum de tip gelezen om de bergzalf van Dr Leen te gebruiken. mijn dochter heeft ook nog steeds berg, meerdere malen met olie en onder luid protest geprobeerd het weg te halen; geen succes. Gisteravond Dr Leen er op gesmeerd en vanochtend kon ik het uitkammen. Ze vond het niet heel fijn, maar met een filmpje van Nijntje op de ipad erbij was het goed te doen.
Werkt die zalf ook goed als er een dikke bos haar op het hoofdje zit? Ik smeer ook af en toe olie, maar dat levert zo'n vette kop op . En wegkammen of zo lukt dan ook niet erg.
Waar kan je die zalf kopen? Hier aardig wat berg weg gekregen met olie. Maar nu lijkt alles weer terug te komen
Hier de bergzalf van dr leenarts 1 keer gebruikt nu, is zo goed is allemaal weg. Wel was zijn hoofdhuid daarna wat rood, herkenbaar? Manamana, mijn zoontje heeft ook bos haar, maar werkt prima!
Mijn zoontje had het echt extreem (ook eczeem dus sowieso moeilijke huid). Geloof me, als het nog niet 'klaar' is, komt het geheid weer terug nadat je het hebt weggehaald. Gewoon lekker laten zitten, uiteindelijk verdwijnt het vanzelf!
Ja was hier ook wat rood! is gewoon weggetrokken. Laten zitten was hier geen optie, het stonk enorm! En omdat ze eczeem heeft konden we het ook niet verdoezelen met lekkere geurolie.
Hmm, ja dat het vanzelf weer weggaat had ik al gelezen. Dan toch maar even niets aan doen, als het ook weer terug kan komen na behandeling met zalf o.i.d.
Ik heb ook de bergzalf van dr Leenarts; ideaal spul! Maar 1x hoeven gebruiken en haar koppie is helemaal berg vrij. Heb het toen een keer 's middags erop gesmeerd en de volgende dag met zo een luizenkammetje eraf gekamd. Heerlijk zacht en schoon koppie waarom wachten 'tot het vanzelf verdwijnt' als je het ook heel simpel op kan lossen..
Ging hier vanzelf weg. Grotendeels iig en ze kreeg opeens veel haar en als je heel erg goed kijkt zie je eronder nog wat zitten.
Voor degenen die de bergzalf van dokter Leenarts hebben gebruikt, hebben jullie ook het idee dat je kleintje opeens een veel grotere bos haar ervoor heeft terruggekregen? Haha of is dat gezichtsbedrog?
Ik vond dit wel een prettige website met informatie over hoe je van berg afkomt: Zo kom je van berg af bij baby's - wikiHow Misschien heb je daar iets aan
Zeker geen gezichtsbedrog maar dat komt omdat er normaal een plakaat boven op ligt en het daardoor niet kon groeien! Hier had ze berg op haar achterhoofd en eczeem op haar voorhoofd. Beide behandeld en binnen een week heeft ze opeens veeeel meer haar.
Door de tips van dr leenarts uit dit topic heb ik dit vanmiddag gekocht en vanavond op het koppie van zoontjelief gesmeerd, bijna 2 en nog steeds veel schilfers op zn hoofd. Hij heeft wel al veel haar wat ook snel groeit dus je ziet het niet erg, maar zo nu en dan hangt er een schilfer ergens en als hij net naar de kapper is geweest zie je het wel. Alleen hoop ik dat de zalf goed zijn hoofdhuid bereikt vannacht want het leek nu net gel doordat hij veel haar op zn hoofd heeft! Maar hopelijk kunnen we het er morgen uitkammen. Wel best duur spul trouwens....
Wonderspul dat van dr leenarts inderdaad! Had er een beetje een nard hoofd in omdat ik me afvroeg of dat spul wel tot op zn hoofdhuid zou komen ivm redelijk veel haar, maar er kwamen me toch een boel schilders los! Alleen nu zweven er een heleboel minischilfertjes in zn haar.. Hij vindt het kammen niet zo geslaagd dus doe steeds een beetje en morgen maar even goed zn haar wassen. Maar het ergste is zeker weg nu! (De grootste schilfers). Misschien nog een keertje smeren maar even kijken hoe het na het wassen is. En dan de rest van de dure tube maar doorverkopen