Hoi, Op marktplaats heb ik heel erg veel kleding staan en tevens speelgoed en diverse babyspullen. Misschien leuk om ff een kijkje te nemen? Dit is het advertentienummer van 1 kledingstuk: Marktplaats.nl > McGregor blouse - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 vanuit hier kun je naar mijn andere advertenties. Groetjes Leonie
Marktplaats.nl > Nieuwe babybundler draagdoek - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken Marktplaats.nl > Stoer Noppies shirt - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > Name-it spencer met blouse stoer! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > T-shirt van LIEF! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Marktplaats.nl > Stoere Noppies blouse - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 En nog veeeeeeeel meer
Hoi Mamaleonie, Ik heb je via marktplaats een mailtje gestuurd over kleertjes maatje 92. Heb je die binnen gehad? Groetjes Milo (inge)
Hey, Ja die heb ik binnen gehad Is het ok dat ik hier morgen even naar kijk? Bereken ik alles voor jullie beide en zal ik ook informeren naar verzendkosten ed. Ik mail je morgen ff ok? Groetjes Leonie