Berget Lewis stelt kinderwens uit..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door cupcakes, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha Bri.....
    Maar ze wilde toch wel juist kinderen of heb ik iets verkeerd begrepen?

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb geen idee, ik zit ook maar wat te interpreteren op basis van de informatie uit de roddelpers.
    Het lijkt mij dat je op je 40e niet nog eens een poos gaat zitten wachten, als je dolgraag een kind zou willen. Blijkbaar gaat haar zangcarriere voor, en dat is haar goed recht. Daaruit trek ik de (wellicht voorbarige conclusie) dat de wens wel niet zo enorm sterk zal zijn.

En misschien is ze wel zwanger, of zit ze in de MMM, en heeft ze dit als rookgordijn in de media gebracht omdat ze niet wil dat mensen zich ermee bemoeien. ;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het kan allemaal....media wil nog wel eens verhalen verdraaien he....

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Het is maar net wat je belangrijker vind.. Ze zal er heus wel overna hebben gedacht en weten dat je na je 40ste "moeilijke" zwanger kan raken! ;)

5. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja misschien vindt ze het krijgen van kinderen wel minder belangrijk dan haar carriere of is het een rookgordijn... Hoe dan ook... als het echt vanwege haar carriere is hoop ik niet voor haar dat ze er later geen spijt van krijgt dat ze alles aan de kant heeft geschoven voor haar carriere.

6. Purk

Purk Niet meer actief

#26 Purk, 15 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2012
    Eens, weet uit ervaring wat een weg het kan zijn, alsnog een kind te krijgen. En dan was het hIer niet eens zo'n bewuste keuze. Nee ws wil ze niet echt.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je echt zeker kinderen wilt maak je die keuze niet denk ik. genoeg vrouwen bij wie het met 40 al niet meer lukt.
    moet zeggen dat bij mij op de uni mijn klasgenotes er hetzelfde over dachten, en er dan ook nog vanuit gingen dat het vlekkeloos zou gaan. wij zijn juist op tijd begonnen omdat ik mogelijk vroeg in de overgang kom.

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doet, maar ik vind het nogal een vreemde uitspraak zo op je 40e, erg laks zelfs.
    Ik denk dat die kinderwens niet zo groot is , anders is ze dom bezig.

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Tsja moet ze zelf weten.. Eigen risico.. Ik ken ook wel meiden die er heel makkelijk over na lijken te denken, dat ze het jaaaren uit kunnen stellen en dat, zodra de tijd blijkbaar perfect ervoor is, ze wel even zo kinderen zullen krijgen. Alsof het altijd zo makkelijk gaat..

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    als je maar lang genoeg wacht heb je alle tijd voor je carriere ;) maar gelukkig is er altijd nog Italie! ;)

tja... wat moet je hier nu van zeggen.

11. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Het is haar eigen keuze,en ze zal heus wel over het eea na gedacht hebben.
    En het komt wel vaker voor dat vrouwen nog laat aan kinderen beginnen (vooral in de showbiz)

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het idee dat ze in dit interview een beetje in een richting is geduwd. Waarschijnlijk is haar gevraagd of ze niet eens aan kinderen wil beginnen (want op die leeftijd wordt dat blijkbaar toch wel verwacht, laatste kans enzo). Zij heeft daar een luchtig antwoord op gegeven en dat wordt nu lekker uitvergroot in de media, zodat men weer wat te roddelen heeft.
    Althans, zo stel ik het me voor. Neem het maar met een korreltje zout. Er zal vast een verhaal achter zitten.

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Het enige wat ik wil zeggen is: let op de bron van dit verhaal. De bron is niet Berget, maar de media/een journalist.

De media is zó goed in het verdraaien van uitspraken en het verdraaien van woorden.
    Mijn vriend is erg vaak geinterviewd en soms herkende ik hem helemaal niet als ik het terug las in een magazine. Ik wist dan gewoon dat hij dat nooit zo zou zeggen en dat dat ook absoluut niet zijn antwoord was geweest op die vraag (en dat waren nog vrij simpele vragen hoor, geen vragen over onze kinderwens oid haha)

Als Berget herself nou dit zwart op wit zo gezegd zou hebben dan zou ik ook denken "Tja, is dat wel zo verstandig"? maar in dit geval neem ik het dus met een korreltje zout.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

en nu.nl is meester in het kopieren van artikelen uit tijdschriften en andere rioolpers, dus de nu.nl journalist heeft het ook niet eens zelf uit zijn duim gezogen. ms uit de televaag gejat?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het verhaal moet wel interessant gemaakt worden he.....ach ik denk toch wel dat iedereen weet dat je deze verhalen met een korreltje zout moet nemne?

Deel Deze Pagina