Hallo allemaal, wij willen binnenkort een droger aanschaffen. Tot nu toe niet nodig geweest maar straks met een kleine best handig voor voornamelijk handdoeken en beddengoed. Maar.... wat is beter/ handiger? Een afvoerdroger of een condensdroger en waarom? Hebben jullie nog tips? Wat is een goed merk en welk merk moet ik zeker niet kopen? Alvast bedankt voor alle tips! Groetjes, Karin
Ik had een condensdroger omdat ik geen afvoer naar buiten kon aansluiten.. Had geen raam wat open kon in de ruimte waar de droger stond. Was er super tevreden over, zitten nu ook weer te kijken voor een droger want het is zo ideaal, heerlijke zachte handdoeken en beddengoed. Dat was een Miele *heeft mn ex inmiddels alweer jaren*
Hangt af of je de droger naar buiten kan leiden zeg maar. Wij hebben een condensdroger omdat het bij ons niet kan (appartement). Bevalt prima, alleen is het wel erg stofgevoelig. Ze hebben hem al een keer helemaal moeten schoonmaken omdat hij het niet meer deed (dat had ik niet zelf kunnen doen). Bleek ook dat we het eerste type hebben van dit model en deze daarna is aangepast. Ze hebben hem daarom gelukkig kosteloos voor ons omgebouwd.
Mieles zijn de beste, maar enorm duur. Wij hebben een bosch. Was ook niet goedkoop trouwens, maar bevalt verder (behalve voordat hij dus omgebouwd werd ) goed.
Ik heb een condensdroger, vind ik wel zo makkelijk. Ik heb een Samsung SDC18809 kan 8 kilo wasgoed in. Heb hem nu een half jaar want de oude was stuk, maar tis een fantastisch apparaat!
wij hebben de goedkoopste die er toen was gekocht en hij doet het geweldig. Een condens droger omdat dat toen niet anders kon. Maar zou niet anders meer willen. Wij doen er alles in.....
Wij hebben een condensdroger (wij hebben een inpandige badkamer waar de droger in staat) van Zanussi. Erg tevreden over!
Ik heb een condensdroger maar met een afvoerslang die in de afvoer van de wasmachine past. Het is een Bosch exclusive . Ben er erg tevreden over.
Wij hebben een condensdroger van Miele. Ben er erg blij mee! Wij hebben voor een condensdroger gekozen omdat wij op een appartement wonen, ook was ik bang dat een van de poezen misschien kon ontsnappen door het raampje als we voor een afvoerdroger hadden gekozen.
Hier een condensdroger van volgens mij Siemens. De keren dat ik gebruik doet hij het prima, maar ik gebruik heb dus zelden. Ik hand mijn was het liefst buiten en anders op zolder, alleen als ik teveel ws heb en het droogt niet goed gooi ik de witte was in de droger.