Bergstein laarzen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Spoetnik, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik zie ineens alle kinderen om me heen met gekleurde Bergstein laarzen.
    Is dit mode ofzo? Zijn ze veel beter dan andere laarzen?

Ze zijn toch ook kneiterduur nieuw, vergeleken met een regenlaars van de Scapino of de Action?

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Geen lounge onderwerp lijkt me?

Mijn kinderen hebben nooit andere laarsjes gehad. €25 valt bij mij niet onder kneiterduur, je kunt ook overdrijven.

Ik ben van mijn leven nog nooit bij de action of scapino geweest, die winkels trekken me niet.

Nescio, Huismuisie en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Nou ja in verhouden met regenlaarzen van scapino die 4,99 kosten vind ik ze ook wel kneiterduur ;)

spruitje80, Zara75 en olleke vinden dit leuk.
  4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Zijn al een hele tijd hip.

Hier hebben ze laarzen van het Kruidvat of de Action (ik de leuke printjes) of Scapino (omdat de eerst genoemde alleen kleine maatjes hebben en de oudste die niet meer past ;)). :D

5. Manque

Manque Niet meer actief

Oh ik kende ze nog niet, maar ze zien er leuk uit. Bedankt voor de tip.

Nescio, Miracle1 en Spoetnik vinden dit leuk.
  6. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik overdrijf niet als de laarzen van m'n zoontje 3 euro kostte.
    25 eu is dan bijna 9x zo duur :rolleyes:

7. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ze zijn flexibel en vrij plat wat veel beter is voor de ontwikkeling van de voeten dan de laarzen van Scapino die hakverhoging hebben.

Nikki88 vindt dit leuk.
  8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Hier lopen ze er alleen op als het regent of bij een boswandeling en zelfs dan nog lang niet altijd. De rest van de tijd (98% dus oid) lopen ze op goede schoenen. Zie de noodzaak er dan niet zo van in. Maar goed, ‘t is misschien wel een reden waarom mensen ze kopen.

Zara75, olleke en Noelle85 vinden dit leuk.
  9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Die laarzen zijn al best lang hip.
    Dochter heeft ze ook gehad als eerste laarzen wat fijn was omdat ze zo flexibel zijn. Ik vind ze erg mooi!
    Zoon heeft nu Dunlop regenlaarzen en die zijn ook erg fijn! Ook niet zo duur. 15euro ofzo.

10. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wat leuk, ben ik straks nog een originele moeder met Hema laarzen.
    Ik ga, hoe leuk ik de kleurtjes ook vind, geen €25,- uitgeven aan laarzen voor een kind dat er binnen 1 seizoen is uitgegroeid. Hoewel ik alles kan doorschuiven naar kleine zus.

Suuzan, Zara75 en olleke vinden dit leuk.
  11. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Het is ook geen noodzaak :) maar hier droegen de kinderen toen ze jonger waren wel heel vaak laarzen, eigenlijk altijd als ze naar buiten gingen. Dus als ze er veel op lopen vind ik het wel belangrijk dat het ook goed zit.

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik ben er fan van! Wat duurder maar goede kwaliteit en de kindjes vinden ze erg fijn zitten.

Nikki88 en DastyQueen vinden dit leuk.
  13. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier worden ze erg veel gedragen (dagelijks), dus daar geef ik graag ietsje meer aan uit. Blijven mooi van kwaliteit (in tegenstelling tot een paar andere laarzen die we hier wel gehad hebben) en zijn zelfs nog verkoopbaar na een seizoen

14. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Precies dit. Daarnaast zitten ze ook veel beter dan de goedkope laarsjes.

Daarnaast heb ik deze voor het eerst gekocht dit jaar voor de oudste twee. Vond ze er zo leuk uitzien en ze combineren makkelijk met de outfits.
    Bekijk bijlage 592393

leentje86, Vitamientjuh, Huismuisie en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Maar als jij blij wordt van die laarzen en ik van Bergstein is dat toch allebei prima? Geen goed of fout?

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Leuk! Welk merk is dat? Ik heb net halfhoge Bergsteins gehaald, leuke afwisseling.

17. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Mijn dochter loopt op de laarsjes van Sourcy, maar zie heel veel Bergstein om ons heen. Ik zit er wel over na te denken om deze te kopen, aangezien zij ze veel zal dragen aankomende periode met Scouting.

18. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Ze zijn gemaakt van natuurrubber. Dat maakt ze duurzamer, laarzen van action zijn dat niet.

Spoetnik en Jekaterina vinden dit leuk.
  19. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Ik kwam ze tegen op Google als je zoekt op Laars met Strik. Ik vind ze wel leuk

20. Treez

Treez Niet meer actief

#20 Treez, 5 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2018
    Goedkope laarzen van de action, scapino etc. gaan hier snel kapot. Het is heel dun plastic met dunne zolen. Ik vind het echte bagger kwaliteit met snel gaten in de laarzen.

Voor onze kinderen koop ik enkel nog bergstein of dunlop (dunlop is goedkoper dan bergstein en de kwaliteit is goed). Beide merken zijn hier niet kapot te krijgen. Oude laarzen geef ik zelfs door aan een buurmeisje en de laarzen overleven dan zelfs nog een derde ronde zonder gaten. Onze kinderen spelen dagelijks buiten en dragen dan laarzen. In dit geval is goedkoop wat mij betreft duurkoop.

Roanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina